کد خبر : 1945450 | 30 خرداد 1402 ساعت 14:50 | 80.1K بازدید | 38 دیدگاه

دستیاران نکونام؛ هاشمی‌نسب، رحمتی و دو خارجی

ورود به نیمکت استقلال با پاسپورت اسپانیا!

دستیاران جواد نکونام در استقلال تقریبا از قبل مشخص شده‌اند؛ حضور مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی و دو مربی اسپانیایی قطعی است.

ورود به نیمکت استقلال با پاسپورت اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه انتخاب اصلی مدیران باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم از چند روز قبل جواد نکونام بود، این مربی درباره مسائل مربوط به شرایط کاری و قراردادی خودش تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.

یکی از موضوعات مهم حول نیمکت استقلال درباره دستیاران جواد نکونام است. این مربی باتجربه در ذهن خود نفراتی را برای همکاری در استقلال داشته و آن را به مدیریت استقلال نیز اعلام کرده است.

در این خصوص گفته می‌شود مهدی هاشمی‌نسب ستاره سابق استقلال و تیم ملی اولین گزینه‌ای است که حضورش در کادرفنی محتمل به نظر می‌رسد. هاشمی‌نسب در سال‌های گذشته دستیار اول نکونام بوده و در استقلال نیز این وظیفه را برعهده می‌گیرد.

کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال هم دیگر مربی‌ای است که احتمالا با نکونام به این تیم برمی‌گردد. رحمتی مدتی به عنوان دستیار با نکونام همکاری کرد و همراه او به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

1757490

همچنین نکونام دو دستیار اسپانیایی را برای حضور در کادرفنی استقلال در نظر گرفته است. یکی از آن‌ها به احتمال فراوان یوسو سسما مربی بدنسازی سابق اوساسونا است که 8 سال با نکونام در این تیم اسپانیایی کار می‌کرد. سسما در فولاد نیز مدتی مربی بدنساز کادر نکونام بود و احتمالا به زودی شاهد حضورش در تهران و عقد قرارداد با استقلال توسط او خواهیم بود.

یک مربی اسپانیایی دیگر هم توسط نکونام به مدیران باشگاه معرفی شده تا مذاکره با او نیز شروع شود. حضور دو مربی اسپانیایی که سوابق خوبی دارند و البته تجربه چند سال نکونام در لالیگا نوید یک نیمکت اسپانیایی را به هواداران استقلال می‌دهد.

به جمع نفرات ذکر شده احتمالا یکی دو نفر دیگر هم اضافه خواهند شد تا کادرفنی استقلال تکمیل شده و در راستای رسیدن به هدف مشخص گام بردارند.

دیدگاه‌ها