کد خبر : 1945455 | 30 خرداد 1402 ساعت 15:10 | 58.5K بازدید | 27 دیدگاه

سوپرلیگ با بارسا و یووه!

وحشت یوفا از پروژه بزرگ بعدی عربستان

در صورت تصمیم یوفا مبنی بر محرومیت بارسا و یووه از رقابت‌های اروپایی، عربستان قصد دارد سوپرلیگی با حضور این دو باشگاه راه اندازی کند.

وحشت یوفا از پروژه بزرگ بعدی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، این روزها عربستان سعودی با جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در کانون توجه فوتبال دوستان است و پروژه بعدی، می‌تواند مربوط به باشگاه‌های بارسلونا و یوونتوس باشد. پس از به خدمت گرفتن ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، تلاش برای راضی کردن مسی که البته ناموفق بود و پس از اعلام این که آنها برای جام جهانی 2030 نامزد شده‌اند، اکنون سناریوی بعدی که توسط روزنامه ایتالیایی "توتو اسپورت" فاش شده، سوپرلیگ با حضور یووه و بارسا خواهد بود.

1889387

سعودی‌ها قصد دارند رقابتی جهانی با این دو تیم برگزار کنند با این فرض که یوفا بارسا را به دلیل قضیه نگریرا و یوونتوس را برای رسوایی مدیریتی از رقابت‌های اروپایی بیرون کند.

طبق این گزارش، عربستانی‌ها همچنین قصد دارند از باشگاه‌های بزرگ دیگری هم دعوت کنند؛ باشگاه‌هایی معتبر و با سابقه حضور در لیگ قهرمانان. توتو اسپورت اضافه می‌کند که یوفا از عملی شدن این ایده هراس دارد و قصد دارد اقدامات بازدارنده خود علیه سعودی‌ها را شتاب دهد.

دیدگاه‌ها