کد خبر : 1945458 | 30 خرداد 1402 ساعت 15:22 | 155.3K بازدید | 63 دیدگاه

شاید غلامپور بماند اما...

انتخاب جذاب: طالب‌لو دوباره در استقلال

جواد نکونام بدش نمی‌آید در صورت امکان وحید طالب‌لو را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به استقلال برگرداند.

انتخاب جذاب: طالب‌لو دوباره در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب‌لو یکی از گلرهای خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در طول تاریخ محسوب می‌شود؛ دروازه‌بانی که اولین بار با اعتماد امیر قلعه‌نویی و در حالی که هادی طباطبایی و پرویز برومند در استقلال حضور داشتند در ترکیب اصلی قرار گرفت و با نمایش‌های فوق‌العاده‌اش سال‌ها به گلر شماره یک آبی‌ها تبدیل شد.

طالب‌لو به عنوان یک چهره محبوب در بین استقلالی‌ها شناخته می‌شود و حالا اتفاق جذاب برای آبی‌ها بازگشت او به این تیم خواهد بود.

جواد نکونام سرمربی استقلال بدش نمی‌آید در پست مربی دروازه‌بان‌ها از وجود وحید طالب‌لو استفاده کند. نکته مهم اما این است که طالب‌لو چند سالی است مهاجرت کرده و در کشور  دیگری به کار مربیگری دروازه‌بان‌ها می‌پردازد. او اخیرا همکاری خود را با تیم جورج میسون آمریکا در لیگ دانشجویان این کشور شروع کرده و حالا در صورتی که شرایط برای بازگشتش مهیا شود،‌ انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها در پست مربی دروازه‌بان‌ها است.

1889393
تصویری از دورانی که وحید طالب‌لو و جواد نکونام در تیم ملی همبازی بودند؛ آنها هردو زیر نظر امیر قلعه‌نویی در آن دوران کار می‌کردند.

البته نکونام مشکلی با حضور بهزاد غلامپور در کادر فنی خود ندارد. با توجه به اینکه بازگشت طالب‌لو به ایران و حضور دوباره او در استقلال کاری دشوار تلقی می‌شود، احتمال ماندن غلامپور در کادر فنی استقلال نیز وجود دارد.

باید منتظر ماند و دید پست مربی گلرهای استقلال در نهایت به کدام دروازه‌بان سابق این باشگاه خواهد رسید تا در کنار جواد نکونام کار خود را شروع کند.

دیدگاه‌ها