کد خبر : 1945472 | 30 خرداد 1402 ساعت 16:51 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

روایت جالب مدافع هلندی از تجربه ترسناک سکته قلبی

دالی بلیند سال 2019 موقع بازی برای آژاکس یک سکته خفیف قلبی کرد. او از آن تجربه وحشتناک سخن گفته است.

روایت جالب مدافع هلندی از تجربه ترسناک سکته قلبی

به گزارش "ورزش سه"، دالی بلیند موقع بازی در لیگ قهرمانان مقابل والنسیا بود که احساس کرد سرش گیج می‌رود و روی زمین نشست. پزشکان به سراغ او رفتند اما مدافع هلندی تا پایان مسابقه در زمین ماند.

حالا مدافع سابق یونایتد درباره آن تجربه ترسناکش حرف زده است: «شرایط این طوری بود که من یک حمله قلبی خفیف داشتم. لحظه‌ای که این اتفاق می‌افتد، معمولا از حال می‌روید اما در مورد من تازه داشت شروع می‌شد. تازه شروع حمله قلبی بود. در یک مقطع تپش قلبم خیلی زیاد شده بود. بعد ریتم عادی‌اش را پیدا کرد. به همین خاطر بیهوش نشدم... ایستادم، داشتم به عقب برمی‌گشتم. در آن مقطع اگر تصاویر بازی را ببینید، من را می‌بینید که داشتم زمین می‌خوردم و یک دستم را روی زمین گذاشته بودم. بعد دوباره سر پا ایستادم و دوباره تپش قلبم بالا رفت. دکترها آمدند و از من پرسیدند: "چی شده؟ خوبی؟" و من گفتم: "آره، خوبم. فقط گشنه هستم."

1889416

نمی‌توانستم آن ماجرا را به قلبم ربط دهم. آن‌ها هم همه آزمایش‌ها را انجام دادند و همه چیز عادی بود. یادم است این احساس را داشتم که وقتی روی مبل مدت زیادی دراز می‌کشی و بعد سریع بلند می‌شوی و احساس می‌کنی سرت سبک شده.

این احساس را داشتم، اما 10 برابر شدیدتر. فقط احساسی شبیه به گرسنگی داشتم. اصلا انرژی نداشتم. باید یک چیزی می‌خوردم و اصلا به ذهنم نمی‌رسید که ممکن است چه اتفاقی افتاده باشد، که به قلبم یا چیزی شبیه آن مربوط باشد. 

1889417

حتی تا آخر بازی در زمین ماندم که دیوانگی است. دیوانه‌وارترین بخش آن است! حتی بعد از آن سر تمرین هم رفتم و ریکاوری کردم اما دکتر پیش من آمد و گفت: "دالی، به این وضعیت اعتماد ندارم. باید برویم و در بیمارستان آزمایش بدهی." بعد آزمایشات را انجام دادیم و من دو هفته در بیمارستان ماندم.»

بلیند پس از آن به دلیل مشکل قلبی چند ماه از میادین دور ماند و در ابتدا گفتند حرفه او رسما تمام شده اما مدافع هلندی بسیار مصمم بود به زمین برگردد و سرانجام موفق به این کار هم شد.

دیدگاه‌ها