کد خبر : 1945487 | 30 خرداد 1402 ساعت 17:41 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

پیام ویژه بزرگسالان عراق در آستانه بازی ایران

کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.

پیام ویژه بزرگسالان عراق در آستانه بازی ایران

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عراق از ساعاتی بعد در فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا برابر امیدهای ایران قرار می‌گیرد. اعضای تیم ملی بزرگسالان عراق که در حال حاضر اردوی خود را در اسپانیا برگزار کرده‌اند، در آستانه برگزاری این مسابقه با ارسال پیامی برای امیدهای کشور خود آرزوی موفقیت کردند.

یونس محمود، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق که همراه با ملی‌پوشان این کشور در اردوی اسپانیا حضور دارد، با ارسال پیامی انگیزشی به بازیکنان و کادر فنی تیم المپیک این کشور، برای آنها آرزوی پیروزی و کسب عنوان قهرمانی غرب آسیا را کرد.

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق نیز به همراه کادر خود پیامی را خطاب به امیدها ارسال کردند و از بازیکنان خواستند به پیروزی برسند و مردم عراق را خوشحال کنند.

حسن عبدالکریم، مصطفی ناظم، جلال حسن، علی فائز و مناف یونس هم از جمله افرادی بودند که به حمایت از امیدهای عراق پرداختند و همچنین تعدادی از بازیکنان نیز در ویدئویی که فدراسیون فوتبال این کشور آن را منتشر کرد، از شاگردان راضی شنیشل خواستند به اولین موفقیت خود دست یابند تا با قدرت بیشتری در مسابقات مقدماتی المپیک حاضر شوند.

لازم به ذکر است که تیم ملی عراق همزمان با فینال المپیک غرب آسیا در دیداری دوستانه برابر قهرمان لیگ جبل الطارق قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها