کد خبر : 1945509 | 30 خرداد 1402 ساعت 19:17 | 33.6K بازدید | 7 دیدگاه

جنگ نقل و انتقالاتی بایرن و آرسنال تمامی ندارد

آژاکس پیشنهاد 30 میلیون پوندی آرسنال برای خرید یورین تیمبر را رد کرد و حالا بایرن مونیخ برای جذب این مدافع، وارد رقابت شده است.

جنگ نقل و انتقالاتی بایرن و آرسنال تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ وارد یک رقابت دیگر با آرسنال بر سر خرید بازیکن شده است. تیم توماس توخل، جدی‌ترین رقیب آرسنال برای جذب دکلان رایس بود و توخل قصد داشت خط میانی تیمش را حول محور رایس بازسازی کند و گفته می‌شود چند بار هم با این بازیکن حرف زده بود.

با این حال، کاپیتان وستهم قصد ترک لیگ برتر را ندارد و بنابراین بایرن مونیخ در نبرد اول با آرسنال بازنده شد. اما نبرد دوم فرا رسیده و مونیخی‌ها قصد ندارند به این راحتی تسلیم شوند.

آرسنال یک پیشنهاد 30 میلیون پوندی برای یورین تیمبر به آژاکس داده که رد شده و حالا بایرن می‌خواهد سریع‌تر از رقیب حرکت کند و این مدافع آخر را به خدمت بگیرد. آژاکس معتقد است ارزش تیمبر 22 ساله حدود 50 میلیون پوند است.

1889473

تیمبر 22 ساله از سال 2014 در آژاکس است و در آکادمی این باشگاه پرورش پیدا کرده است. او در فصل 22-2021 بازیکن سال لیگ هلند شد و انتظار می‌رفت به مربی سابقش، اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد ملحق شود اما تصمیم گرفت یک سال دیگر در آژاکس بماند و حالا این تابستان قصد جدایی دارد.

آرسنال این تابستان قصد تقویت بنیانی تیم را دارد و علاوه بر تیمبر برای خط دفاع و رایس برای خط میانی، کای هاورتز را هم برای افزایش توان خط حمله‌اش می‌خواهد.

دیدگاه‌ها