کد خبر : 1945522 | 30 خرداد 1402 ساعت 20:28 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه غیرمنتظره هدایت لیدز: ویرا در چمپیونشیپ

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتریک ویرا گزینه اصلی لیدز برای هدایت این تیم است و مذاکره بین دو طرف آغاز شده است.

گزینه غیرمنتظره هدایت لیدز: ویرا در چمپیونشیپ

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک ویرا، ستاره سابق فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال، که پیش از این سابقه مربی‌گری در لیگ برتر را با کریستال پالاس داشته مورد توجه لیدز قرار گرفته و مذاکرات بین این باشگاه با ویرا آغاز شده است.

روزنامه انگلسی سان می‌گوید لیدز که در پایان فصل گذشته سم آلاردایس را برکنار کرده قصد دارد هر چه سریع‌تر تکلیف صندلی خالی سرمربی‌اش را روشن کند تا تیم بتواند هر چه زودتر برای فصل آینده آماده شود. این روزنامه می‌گوید ویرا تنها گزینه لیدز نیست و آنها کارلوس کوربران اسپانیایی را هم زیر نظر دارند، اما شانس استخدام ویرا به مراتب بالاتر به نظر می‌رسد.

1889499

پاتریک ویرا که فصل گذشته را به عنوان سرمربی کریستال پالاس آغاز کرده بود در ماه مارس از این سمت کناره‌گیری کرد. او از شروع سال میلادی 2023 تا آن زمان حتی یک پیروزی به دست نیاورده بود و هواداران و مدیران از عملکرد او عصبانی بودند.

لیدز بعد از سه فصل حضور در لیگ برتر حالا به چمپیونشیپ سقوط کرده و فصل آینده باید برای صعود به لیگ برتر تلاش کند. این باشگاه در هفته‌های پایانی فصل سم آلاردایس را به خدمت گرفت تا او تیم را نجات دهد، ولی بعد از ناکامی سم بزرگ او هم در روز 2 ژوئن اخراج شد تا صندلی مربی‌گری لیدز خالی بماند.

1732629

دیدگاه‌ها