کد خبر : 1945572 | 31 خرداد 1402 ساعت 02:09 | 62.4K بازدید | 20 دیدگاه

روبرتو مارتینز: رونالدو و په‌په مثل بچه‌ها هستند

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.

روبرتو مارتینز: رونالدو و په‌په مثل بچه‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال امشب در گروه J رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم ملی ایسلند رفت و با نتیجه 1-0 به برتری دست پیدا کرد.

پرتغال اکنون طی 4 بازی مقدماتی یورو 14 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده است که با 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

روبرتو مارتینز پس از این بازی درباره برتری شاگردانش گفت:" انتظار داشتم که با سختی در این بازی برنده شویم. بعد از 72 ساعت [از بازی بوسنی هرزگوین، 3-0]، هر دیداری سخت است. احساس کردم تیم خسته است، اما نه از نظر فیزیکی، بلکه یک خستگی روحی. ایسلند در حمله ریسک کمی می‌کند، آن‌ها بسیار دقیق و سازماندهی شده هستند، اما ما در حمله به تمرکز زیادی نیاز داشتیم. در دیداری که باید ارزش‌های یک تیم برنده را نشان می‌دادیم، یک پیروزی شایسته، بدون بازی جذاب، همانطور که می‌توانیم، به دست آوردیم. من به کسب سه امتیاز که بسیار مهم است، افتخار می‌کنم."

1889613

باید در هر بازی پیشرفت کنیم

آیا ما در حال حاضر تیم‌‎های مدعی‌تری برای قهرمانی در مسابقات داریم؟ خوب، هدف ما یکی است: ما باید در هر بازی پیشرفت کنیم تا با هم رشد کنیم! تعطیلات به شما کمک می کند. بازیکنانی در اینجا با 70 بازی در آن زمان حضور داشتند، اما نگرش و مسئولیت آنها در زمین مستحق پیروزی بود. ما می‌توانیم بعد از چنین نتیجه ای رشد زیادی داشته باشیم.

نتیجه بازی؟
نتیجه بهتر از نمایش تیم بود. این یک بازی برای کسب نتیجه بود. مقابل بوسنی بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود و امروز در خانه مقابل لوکزامبورگ شکست خوردند. بازی های ژوئن همیشه سخت تر هستند. ما با ارزش‌های تیمی پیروز شدیم. بازی خوب بود، اما تماشایی نبود، اینطور می‌توانیم بازی کنیم. ما همیشه سعی کردیم هجومی بازی کنیم، 11 کرنر داشتیم و در خارج از خانه گلی دریافت نکردیم.

رکورد 200 بازی ملی رونالدو؟
چگونه کریستیانو را در 38 [سالگی] توضیح دهیم؟ این سوال خوبی است، زیرا وقتی بیرون هستید، راز اینگونه بازی کردن در 38 سالگی را نمی دانید. تعهد او، میل باورنکردنی او برای بهترین بودن و تکامل هر روز... فوق العاده است! این چیز بزرگی است که از کریستیانو یاد گرفتم. په‌په هم اینگونه است: شبیه بچه ها هستند! [په په] 40 ساله است، اما زودتر از سایر بازیکنان وارد تمرینات می‌شود، او همیشه اولین و آخرین نفری است که در تمرین حضور دارد. کریستیانو هنوز در شاخص‌های بدنی خود آماده و سرحال است: 90 دقیقه در هر دو بازی [بوسنی و ایسلند] حضور داشت و کارهایی که می‌توانست انجام بدهد من را شگفت زده نکرد.

دیدگاه‌ها