کد خبر : 1945604 | 31 خرداد 1402 ساعت 10:41 | 62.1K بازدید | 134 دیدگاه

با اعلام AFC تمامی معادلات تأیید شدند

رسمی: اعلام زمان بازی تراکتور و حذف استقلال از آسیا

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.

رسمی: اعلام زمان بازی تراکتور و حذف استقلال از آسیا

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور اطلاعیه ای به صورت رسمی، دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. جایی که تراکتور به عنوان نماینده چهارم فوتبال ایران در این پیکارها حاضر است که این مسئله نشان دهنده حذف استقلال از این پیکارهاست.

در گزارش وب سایت رسمی AFC آمده است که دور نخست پلی آف در تاریخ 15 آگوست (سه شنبه 24 مرداد) برگزار می‌شود و طی آن در غرب آسیا، شباب الاهلی امارات میزبان الوحدات اردن خواهد بود. برنده این مسابقه در تاریخ 22 آگوست به مصاف النصر عربستان می‌رود.

1889666

در دیگر دیدار دور نخست، شارجه امارات میزبان باشوندارا کینگز از بنگلادش خواهد بود سپس تیم برنده در تاریخ سه شنبه 31 مرداد باید با تراکتور دیدار کند.

آلمالیق ازبکستان با السیب عمان دیدار می‌کند که تیم برنده به مصاف العربی قطر می‌رود. دیدار پایانی نیز بین الوکره قطر و نوبهار ازبکستان خواهد بود تا چهار تیم برنده راهی مرحله گروهی شوند.

بدین ترتیب پرسپولیس، سپاهان و نساجی به صورت مستقیم در مرحله گروهی حاضر خواهند بود و باید تراکتور می‌تواند به جمع این باشگاه‌ها اضافه شود یا خیر. ضمن اینکه با اعلام رسمی AFC، استقلال از حضور در این دوره از رقابت‌ها محروم شده است.

دیدگاه‌ها