کد خبر : 1945606 | 31 خرداد 1402 ساعت 10:48 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی الجزایر به درگیری شدید با تونسی‌ها

جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر، در پی درگیری امروز بازیکنان تیمش با علی عبدی، مدافع تونس، از بازیکن حریف عذرخواهی کرد.

واکنش سرمربی الجزایر به درگیری شدید با تونسی‌ها

به گزارش ورزش سه، دیدار دوستانه تیم ملی الجزایر و تونس با جنجال و حاشیه دنبال شد و جمال بلماضی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: از اتفاقی که مقابل ملی‌پوش تونس رخ داد، پشیمان هستم اما معمولا در بازی‌های بزرگ این اتفاق رخ می‌دهد. درست است که بازی دوستانه بود اما اهمیت زیادی داشت.

او ادامه داد: ما مقابل تیمی بازی کردیم که تجربه بالایی دارد و اهمیت آن کمتر از سایر تیم‌های ملی نیست. تونس، یک تیم قدرتمند از نظر تاکتیکی و بدنی است و ما در طول بازی اشتباهاتی انجام دادیم که البته در در نیمه دوم آن‌ها جبران کردیم و مسلط شدیم. اگر ذکاوت دروازه‌بان تونس نبود، ما با پیروزی بازی را تمام می‌کردیم.

1889710

بلماضی همچنین از هواداران که رکورد حضور در سکوهای ورزشگاه را به ثبت رساندند و حمایت بی‌نظیری از تیم او داشتند، تشکر کرد گفت: من از ابتدا مشتاق این بازی بودم. از هواداران برای حمایتی که از ما کردند تشکر می‌کنم. آنها فوق‌العاده بودند و ما به آنها قول می‌دهیم که دوباره به این شهر برگردیم، زیرا آنها واقعا لیاقت این کار را دارند.

او در پایان از منتقدان و تحلیلگران خواست در انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان منطقی باشند و گفت: همه حق انتقاد دارند اما ابتدا باید سطح تیم‌های راه یافته به جام آفریقا را ببینیم و بعد داوری را ببینیم. من نمی‌توانم در مدت زمان کوتاهی تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کنم.

دیدگاه‌ها