کد خبر : 1945609 | 31 خرداد 1402 ساعت 10:58 | 32.3K بازدید | 2 دیدگاه

یووه دست به کار شد: بازگشت ستاره جنجالی به ایتالیا

باشگاه یوونتوس برای جذب نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی سابق رم، پیشنهادی را به گالاتاسرای ارائه کرده است.

یووه دست به کار شد: بازگشت ستاره جنجالی به ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از رم جدا شد و به گالاتاسرای پیوست و این جدایی با جنجال بسیاری همراه بود. 

این بازیکن در اواخر ماه ژانویه سال جاری میلادی به مدیران رم اعلام کرد که دیگر قصد همراهی با این باشگاه را ندارد و به دنبال کسب تجربه جدیدی در تیمی دیگر است، موضوعی که باعث عصبانیت آنها و همچنین ژوزه مورینیو شد. 

او به دنبال جدایی از جالوروسی به صورت قرضی بود اما مدیران این باشگاه به او اعلام کردند که یا باید به صورت دائمی جدا شود یا تا پایان مهلت قراردادش روی سکو بماند. 

تنش به حدی بالا گرفت که هواداران این تیم مقابل خانه او تجمع کردند و در نهایت پلیس وارد عمل شد تا آنها را متوقف کند. گفته می‌شد که شرایط روحی این بازیکن بسیار بهم ریخته است و او در نهایت تصمیم گرفت راهی گالاتاسرای شود. 

1831347

در همان زمان گفته شده بود که چند باشگاه از جمله یوونتوس خواهان جذب او هستند و مدیران این باشگاه حالا از فرصت استفاده کرده‌اند تا این ستاره جنجالی را بار دیگر به ایتالیا برگردانند. 

مذاکرات بین مدیران این دو باشگاه آغاز شده و گالاتاسرای هم آماده است تا با جدایی زانیولو موافقت کند. این احتمال وجود دارد که از بین مویزه کین و مک کنی یک نفر برای معاوضه با این بازیکن و انتقال به گالاتاسرای برای کاهش قیمت او انتخاب شود. 

فیورنتینا، ناپولی و میلان هم در حال بررسی شرایط جذب این هافبک ایتالیایی بودند اما یوونتوس زودتر از همه دست به کار شد و احتمالا به زودی قراردادی را با او امضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها