کد خبر : 1945610 | 31 خرداد 1402 ساعت 11:17 | 34.8K بازدید | 4 دیدگاه

امیر گزینه مورد نظر آلباسته

باشگاه مدعی لالیگایی، زیر پای عابدزاده نشست!

آلباسته که فصل قبل تا یک قدمی صعود به لالیگا پیش رفت، به دنبال جذب امیر عابدزاده است.

باشگاه مدعی لالیگایی، زیر پای عابدزاده نشست!

به گزارش "ورزش سه"، آنگونه که رسانه رادیو مارکا اسپانیا گزارش داده، امیر عابدزاده مورد توجه تیم فوتبال آلباسته قرار گرفته است. باشگاهی که فصل قبل در لالیگا 2 در رده ششم قرار گرفت و راهی پلی آف صعود به لالیگا شد اما با شکست برابر لوانته، نتوانست به بالاترین سطح از رقابت های باشگاهی در اسپانیا برسد.

رادیو مارکا با تیتر "امیر در دستور کار آلباسته است" نوشت: قرارداد این دروازه بان ایرانی با پونفرادینا، باشگاهی که در دو فصل اخیر در آنجا بازی کرده است، به پایان رسید.

بر اساس اطلاعاتی که رادیو مارکا آلباسته دریافت کرده است، برای تقویت دروازه تیم، امیر عابدزاده مورد نظر این باشگاه است و جذب او در دستور کار آلفونسو سرانو، مدیر ورزشی آلباسته قرار دارد و او برای کسب اطلاعات از این گلر، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

این دروازه بان ایرانی 30 ساله است و در فصل گذشته در 30 بازی لیگ، از دروازه پونفرادینا دفاع کرده و 38 گل دریافت کرده است، فصلی که ا پونفرادینا در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرد.

دروازه، یکی از پست‌هایی است که مدیریت ورزشی آلباسته می‌خواهد آن را تقویت کند، همانطور که این باشگاه به دنبال یک مدافع میانی، یک هافبک هجومی، یک وینگر و همچنین یک مدافع چپ است.

لازم به ذکر است که امیر عابدزاده با درخشش در دروازه ماریتیمو، توانست توجهات را به خود جلب کند و راهی پونفرادینا شد. با پایان قرارداد 2 ساله این گلر با تیم لالیگایی، او اکنون بازیکن است و از آنجایی که در فهرست اخیر تیم ملی حضور نداشت، تعطیلات خود را سپری می کند تا در نهایت برای آینده ورزشی خود تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها