کد خبر : 1945627 | 31 خرداد 1402 ساعت 11:58 | 12.6K بازدید | 3 دیدگاه

فلیک کوتاه نمی‌آید: من اهل استعفا دادن نیستم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، تاکید دارد که از کارش در این تیم لذت می‌برد و حاضر نیست استعفا دهد.

فلیک کوتاه نمی‌آید: من اهل استعفا دادن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته تیم ملی آلمان برابر تیم ملی کلمبیا باعث شد که انتقادهای بیشتری علیه عملکرد این تیم و شخص هانسی فلیک مطرح شود. 

بسیاری معتقد هستند که با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به میزبانی آلمان در فاصله کمتر از یک سال آینده و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات ناگواری که در دو جام جهانی اخیر رخ داده، بهتر است که این مربی هرچه زودتر کنار گذاشته شود. 

نام چند گزینه دیگر برای حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان، از جمله یولیان ناگلزمان مطرح شده اما فدراسیون فوتبال این کشور هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته است. 

1889571

چند رسانه آلمانی هم درباره احتمال استعفای فلیک از سرمربیگری تیم ملی آلمان خبر داده بودند اما او در گفتگو با SID Sportnews این احتمال را به صورت کامل رد کرده است. 

فلیک در این باره اظهار داشت: «ایده من از فوتبال، ایده کاملا درستی برای این تیم است. من هرگز پیش از این چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام. سابقه کار با بهترین بازیکنان فوتبال آلمان را در کارنامه دارم و در حال حاضر هم از کارم لذت می‎‌برم و تصمیمی برای کناره‌گیری ندارم. ما سعی خواهیم کرد که عملکرد بهتری در دیدارهای ماه سپتامبر داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها