کد خبر : 1945641 | 31 خرداد 1402 ساعت 12:50 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوج انتقادات از مربی بوسنی

شرم بر تو، هرچه زودتر خودت برو!

شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.

شرم بر تو، هرچه زودتر خودت برو!

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای تیم ملی بوسنی در مقدماتی یورو 2024 اصلا خوب پیش نمی رود و این تیم در گروه J با سه امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تنها لیختن اشتاین را پایین تر از خود می بیند. بوسنی کارش را با برتری سه گله برابر ایسلند شروع کرد ولی سپس برابر اسلواکی و پرتغال شکست خورد و بدتر از همه باخت خانگی دیشب برابر لوکزامبورگ بود. بوسنی در زمین خود با دو گل برابر این حریف نه چندان قدرتمند که البته امسال عالی کار کرده، بازنده شد.

1889731

شکستی که باعث شد انتقادات از فاروق هاجیبگیچ، مربی تیم، به اوج برسد. در این میان ایگور کریستیچ، گزارشگر و کارشناسBHT، تندترین انتقادات را در برنامه زنده از او داشت: «این انتهای رنج است. ما قبلاً به اندازه کافی انتقاد کرده ایم و بیشتر از این صبر جایز نیست. فقط می گویم، شرم بر تو باد و هر چه زودتر برو.»

هاجبیگیچ که در پایان بازی از سوالات چالشی و انتقادات خسته شده بود، در مورد شکست عجیب تیمش گفت: «می خواستیم برنده شویم و از نتیجه ناامید هستیم. همه دیدید که چطور گل خوردیم. اگر پنالتی گل می شد، به بازی بر می‌گشتیم ولی نشد. فوتبال همین است و بدون هیچ مشکلی مسئولیت را می پذیرم. تمام مسئولیت بر عهده من است. نیازی به توضیح بیشتر نیست.»

1889730

کریستیچ اصرار داشت که شکست مقابل لوکزامبورگ یک فاجعه بود و مربی در پاسخ به او گفت: «شما اطلاعی از فوتبال ندارید. البته من از نظر شما قدردانی می کنم و می توانم آن را در آنالیزهای بعدی خودم وارد کنم.»

دیدگاه‌ها