کد خبر : 1945656 | 31 خرداد 1402 ساعت 13:20 | 52.2K بازدید | 14 دیدگاه

توافق نهایی شد: سه ستاره چلسی در راه عربستان

حکیم زیاش، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی، سه ستاره چلسی، برای حضور در لیگ عربستان به توافق رسیدند.

توافق نهایی شد: سه ستاره چلسی در راه عربستان

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به صورت جدی به دنبال فروش چند بازیکن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است تا بتواند تعداد بازیکنان حاضر در فهرست فعلی‌اش را کاهش دهد. 

آن‌ها همچنین هزینه هنگفتی برای جذب ستاره‌های مدنظرشان در فصل گذشته انجام دادند و به همین دلیل باید به فکر رعایت قوانین فرپلی مالی با کسب درآمد از فروش بازیکنان باشند. 

پیش از این گفته شده بود که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که خریدهای جنون آمیز عربستانی‌ها به آن‌ها کمک کند و حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ داده و آن‌ها برای انتقال سه بازیکن با دو باشگاه عربستانی به توافق رسیده‌اند. 

1883695

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، که با تکیه بر روابط خاصش توانسته انتقال بازیکنان متفاوت به باشگاه‌های متفاوت را بیش از اعلام رسمی تایید کند، حالا انتقال کولیبالی، زیاش و مندی به الهلال النصر و الاهلی را تایید کرده است. 

1852196

این سه بازیکن برای پوشیدن پیراهن این دو تیم با آنها به توافق رسیده‌اند. همچنین توافق شفاهی با مدیران چلسی انجام شده و جلسه نهایی برای امضای قرارداد تا 48 ساعت آینده در لندن برگزار خواهد شد. گفته می‌شود شرایط انتقال هادسون اودوی هم در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها