کد خبر : 1945659 | 31 خرداد 1402 ساعت 13:37 | 13.1K بازدید | 20 دیدگاه

رکورد ویژه امیر‌ قلعه‌نویی از اردن تا تاشکند

سرمربی تیم ملی در اولین گام روی نیمکت موفق شد بعد از سال‌ها ایران را به جام قهرمانی برساند.

رکورد ویژه امیر‌ قلعه‌نویی از اردن تا تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، سال‌های زیادی است که تیم ملی ایران موفق نشده بود جشن قهرمانی خود را شکل دهد و تقریبا این خاطره از ذهن هواداران تیم ملی پاک شده بود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی که بعد از کارلوس کی‌روش روی نیمکت حاضر شده است، موفق شد در اولین گام و تورنمنتی که پیش رو داشت، تیم ملی را صاحب سکوی اول کند و این امیدواری را برای آینده شکل دهد تا در نمایش شاگردانش در جام ملت‌ها نیز به حسرت چند دهه‌ای فوتبالدوستان ایرانی خاتمه دهد.

تیم ملی در شرایطی روز گذشته در تاشکند موفق به کسب عنوان قهرمانی تورنمنت کافا شده که از آخرین قهرمانی تیمی آن بیش از 15 سال گذشته بود. تیم ملی ایران آخرین بار در مسابقات غرب آسیا که در تهران برگزار شده بود موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

ایران در شرایطی روز گذشته جشن قهرمانی خود را در تاشکند برگزار کرد که آخرین قهرمانی خارج از خانه‌اش نیز مربوط به سال 2007 و در مسابقات غرب آسیا در اردن بود.

جالب اینکه این دو عنوان قهرمانی نیز در زمان هدایت تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی شکل گرفته بود تا او رکورد ویژه خود را با امیدواری دستیابی به جام در قطر دنبال کند و به دنبال پایان دادن به حسرت چند دهه‌ای فوتبال ایران باشد.

دیدگاه‌ها