کد خبر : 1945671 | 31 خرداد 1402 ساعت 13:53 | 58.1K بازدید | 23 دیدگاه

هوگو سانچس:

اگر پرز بخواهد، حاضرم به رئال کمک کنم

ستاره مکزیکی سابق رئال مادرید یک بار دیگر خودش را به باشگاه سابقش پیشنهاد داد.

اگر پرز بخواهد، حاضرم به رئال کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، هوگو سانچس سال‌ها برای رئال خوش درخشید و چندین بار آقای گل لالیگا شد اما بر خلاف دوران فوتبالش مربی موفقی نبود. او بین سال‌های 2006 تا 2008 مربی تیم ملی مکزیک بود و سپس هدایت آلمریا را برعهده گرفت. آخرین فعالیت او به عنوان مربی سال 2012 در پاچوکا بود. 

1889773

سانچس که دو سال پیش نیز خودش را به رئال پیشنهاد داده بود، امروز در حاشیه یک مراسم به خبرنگاران گفت که دوست دارد مدیرفنی رئال شود: «فرزندانم به دانشگاه رفته اند و همسرم دیگر مخالفتی با کار کردن من در خارج از کشور ندارد. من زمانی که بازی می‌کردم دوست داشتم پس از بازنشستگی مربی شوم. به این هدف رسیدم ولی مدتی از این کار دور شده ام. فکر می‌کنم بتوانم همچنان مدیر فنی خوبی باشم و چه جایی بهتر از رئال برای کار کردن؟ اگر پرز موافق باشد، حاضرم به باشگاه محبوبم کمک کنم.»

1884915

سانچس به عدم تمایل پرز برای جذب جانشین بنزما نیز اشاره کرد و گفت: «وقتی رونالدو از رئال رفت، بنزما را داشتیم ولی الان که او رفته، نمی توان روی رودریگو، وینیسیوس و خوسلو حساب کرد. این سه نفر نمی‌توانند فصلی 30 گل به ثمر برسانند و من می‌ترسم رئال واقعا با مشکل مواجه شود. معتقدم باشگاه حتما باید یک مهاجم شماره 9 بزرگ بخرد.»

دیدگاه‌ها