کد خبر : 1945708 | 31 خرداد 1402 ساعت 16:11 | 43K بازدید | 16 دیدگاه

پیشنهاد عجیب یونایتد برای خرید ستاره وستهم

منچستریونایتد وارد کارزار خرید دکلان رایس شده و با توجه به این که پول زیادی ندارد، حاضر است پول به علاوه بازیکن به وستهم بدهد و کاپیتان این تیم را بگیرد.

پیشنهاد عجیب یونایتد برای خرید ستاره وستهم

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، کاپیتان ملی‌پوش وستهم هدف چند تیم بزرگ است. بایرن مونیخ او را می‌خواست اما این ستاره انگلیسی قصد ترک لیگ برتر را ندارد و بنابراین رقابت سختی بین لیگ برتری‌ها برای جذب او در گرفته است.

وستهم پیشنهاد 90 میلیون پوندی آرسنال را رد کرده چون معتقد است ستاره‌اش دست‌کم 100 میلیون پوند ارزش دارد و حالا یونایتد برای به دست آوردن نظر موافق این باشگاه، فرمول جدیدی را ابداع کرده است.

یونایتد که به دلیل انتقال مالکیت باشگاه فعلا نمی‌تواند پول زیادی برای خرید بازیکنان جدید بپردازد، حاضر است هری مگوایر، کاپیتان تیم و یا اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی خود را به علاوه مقداری پول بدهد و رایس را بگیرد.

1889857

در حالی که پیش‌تر گفته می‌شد آرسنال مقصد اصلی رایس است، رد سریع پیشنهاد توپچی‌ها توسط وستهم این امید را به بقیه مشتریان او داده که می‌توانند ستاره انگلیسی را از چنگ توپچی‌های لندن دربیاورند.

لازم به ذکر است که پیشنهاد معاوضه رایس با مگوایر که به دلیل اشتباهات خود در اولدترافورد نیمکت نشین شده، کمی عجیب است اما از طرف دیگر، دیوید مویس، مربی وستهم دنبال مک‌تامینی است و قصد دارد او را برای تقویت خط میانی تیمش به خدمت بگیرد. رفتن رایس خلایی را در خط میانی چکش‌ها ایجاد می‌کند که مک‌تامینی با سابقه 144 بازی در لیگ برتر می‌تواند آن را پر کند.

دیدگاه‌ها