کد خبر : 1945731 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:27 | 30.2K بازدید | 9 دیدگاه

کابوس ستاره پرتغالی: از ال‌چولو عذرخواهی کن تا برگردی!

اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اعلام کرده بهتر است به دنبال تیمی جدید باشد اما اگر تا 10 جولای موفق نشود باید در دیدار با دیه‌گو سیمئونه او را برای بازگشت به اتلتیکو راضی کند.

کابوس ستاره پرتغالی: از ال‌چولو عذرخواهی کن تا برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، اگر ژرژ مندس تا دو هفته آینده نتواند برای ژوائو فلیکس تیمی جدید پیدا کند گذر او بار دیگر به دیه‌گو سیمئونه می‌افتد؛ مربی‌ای که از این بازیکن پرتغالی به هیچ وجه راضی نبود و به درخواست او بود که ژوائو به چلسی قرض داده شد.

روزنامه مارکا در گزارشی می‌گوید نه ژوائو فلیکس، نه اتلتیکو مادرید و نه دیه‌گو سیمئونه خواهان بازگشت او به اتلتیکو و بازی کردن دوباره‌اش با پیراهن روخی بلانکو نیستند اما با شرایط فعلی این احتمال بالا است که فلیکس نتواند تا روز 10 جولای تیمی جدید پیدا کند.

1889886

باشگاه اتلتیکو مادرید برنامه آماده‌سازی پیش‌فصل خود را آماده کرده که بر اساس آن همه بازیکنان ملی‌پوش از جمله ژوائو فلیکس باید در تاریخ 10 جولای خودشان را به اردوی پیش‌فصل این باشگاه که تحت هدایت سیمئونه برگزار می‌شود معرفی کنند.

ژوائو فلیکس تا تابستان 2027 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد ولی بعد از مشکلاتی که با سیمئونه پیدا کرد فصل گذشته را به صورت قرضی در چلسی گذراند. باشگاه انگلیسی در پایان فصل به ژوائو اعلام کرد نیازی به او ندارد.

این ملی‌پوش پرتغالی اگر در انگلیس به دنبال تیم می‌گردد باید به سراغ تیم‌های میانه پایین جدول برود. مارکا می‌گوید سیمئونه همچنان اعتقادی به فلیکس ندارد و این بازیکن پرتغالی هم می‌داند که در صورت بازگشت به اتلتیکو احتمالا نیمکت‌نشینی دائمی خواهد بود. همه امید فلیکس حالا به مدیر برنامه‌هایش ژرژ مندس دوخته شده است.

دیدگاه‌ها