کد خبر : 1945736 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:39 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

شایعه نسازید: سبایوس با رئال 4 ساله تمدید می‌کند

استوری امروز دنی سبایوس، ستاره رئال مادرید، باعث شد شایعاتی درباره جدایی او مطرح شود اما مارکا این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید ستاره اسپانیایی با رئال تمدید خواهد کرد.

شایعه نسازید: سبایوس با رئال 4 ساله تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دنی سبایوس با رئال مادرید روز 30 ژوئن یعنی کمتر از 10 روز دیگر به پایان می‌رسد. سبایوس به فاصله 10 روز تا پایان قراردادش، تصویر زیر را استوری کرد که در آن سه شکلک ساعت شنی، چشم و توپ دیده می‌شود. تصمیم قریب‌الوقوع سبایوس جدایی است یا تمدید؟

1889894

در حالی که این استوری اینستاگرامی مرموز سبایوس در ساعت‌های گذشته به شایعات زیادی درباره آینده او دامن زده و هواداران رئال را نگران کرده بود روزنامه مارکا در گزارشی شایعات را تکذیب کرد و گفت از نزدیکان این ستاره اسپانیایی دریافته که او به زودی قراردادش را با رئال مادرید 4 ساله تمدید خواهد کرد.

مذاکرات رئال و سبایوس در چند ماه گذشته ادامه داشت. در نیمه اول فصل خبرهایی که از مذاکرات به بیرون درز می‌کرد حاکی از این بود که او در پایان ژوئن پس از پایان قراردادش رئال را ترک خواهد کرد. اما در نیمه دوم شاهد عملکرد خوب سبایوس بودیم به نحوی که او توانست بار دیگر اعتماد کارلو آنچلوتی را جذب کند. به همین خاطر بود که در مذاکرات تغییراتی ایجاد شد و کفه ترازو به سود سبایوس سنگین‌تر شد.

1889895

مارکا می‌گوید با وجود اینکه لوکا مودریچ (که او هم قراردادش امسال تابستان به پایان می‌رسد) هم در رئال ماندگار شده و سبایوس می‌داند با وجود او و به خصوص با ورود جود بلینگام به خط میانی کار دشواری برای به میدان رفتن خواهد داشت اما تصمیمش برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در رئال تصمیمی شجاعانه است. 

دیدگاه‌ها