کد خبر : 1945755 | 31 خرداد 1402 ساعت 19:01 | 89.1K بازدید | 41 دیدگاه

خشم بارسا از رئالی‌ها: ما هم وینیسیوس داریم!

باشگاه بارسلونا از توهین‌های نژادپرستانه هواداران رئال مادرید به یکی از بازیکنان تیم بسکتبال باشگاه به شدت انتقاد کرد و خواهان مجازات این هواداران شد.

خشم بارسا از رئالی‌ها: ما هم وینیسیوس داریم!

به گزارش "ورزش سه"، جیمز ناجی، بازیکن تیم بسکتبال بارسلونا، در زمان ورود به مرکز ورزشی ویزنیک برای شرکت در یک مسابقه از سوی برخی تماشاچی‌ها مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. باشگاه بارسلونا با صدور اطلاعیه‌ای گفت ناجی از طرف هواداران رئال مورد اهانت واقع شده و خواهان مجازات افراد خاطی از طرف مسئولان ذی‌ربط شد.

1889930

جیمز ناجی که برای شرکت در سومین بازی فینال پلی‌آف لیگ اندسا در حال ورود به سالن محل برگزاری مسابقه بود از طرف هواداران رئال مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفت. در پایان آن مسابقه ساروناس یاسیکویسیوس، سرمربی تیم بسکتبال بارسا، به این موضوع اعتراض کرده و آن را شرم‌آور خواند. حالا باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعتراضش را نشان داد.

در اطلاعیه باشگاه بارسلونا چنین آمده است: "پیش از شروع دیدار سوم فینال لیگ اندسا که در زمین رئال مادرید برگزار شد بازیکن تیم بسکتبال ما جیمز ناجی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. باشگاه بارسلونا انتظار دارد فدراسیون بسکتبال کشور موضعی سرسختانه مقابل هر نوع آزار و اذیت نژادپرستانه اتخاذ کرده و افراد خاطی را مجازات کند."

1889928

بر اساس گزارش‌ها وقتی اتوبوس تیم بسکتبال بارسا به مرکز ویزنیک، محل برگزاری مسابقه، می‌رسد چندین هوادار رئال مادرید با شعارهای زشت نژادپرستانه به سراغ جیمز ناجی می‌روند. بعد از توهین‌های شخصی به این بازیکن شعار دیگری توسط هواداران سر داده می‌شود: "بارسا نژادپرست است. اسپانیا مادریدیستا است"!

دیدار دو تیم بارسا و رئال مادرید با پیروزی بارسا به پایان رسید و در مجموع بازی‌های فینال بارسا موفق شد رئال مادرید را 3-0 شکست داده و قهرمان لیگ بسکتبال اندسا شود.

دیدگاه‌ها