کد خبر : 1945756 | 31 خرداد 1402 ساعت 19:15 | 48.4K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی کوتاه نمی‌آید: این ستاره را ارزان نمی‌فروشیم

چلسی بار دیگر پیشنهاد یونایتد را برای خرید میسون مونت رد کرد و حاضر نشد این بازیکن را کمتر از 60 میلیون پوند بفروشد.

چلسی کوتاه نمی‌آید: این ستاره را ارزان نمی‌فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی برای خرید میسون مونت ارائه داده که آن هم به در بسته خورده است. یونایتد ابتدا یک پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای مونت به چلسی ارائه داد که باشگاه لندنی بلافاصله آن را رد کرد.

حالا یونایتد برای جذب هافبک آبی‌پوشان با یک پیشنهاد جدید برگشته و حاضر شده 45 میلیون پوند بپردازد که این رقم بر اساس عملکرد بازیکن و موفقیت باشگاه در رقابت‌های مختلف، پنج میلیون پوند افزایش خواهد داشت.

چلسی این پیشنهاد را هم نپذیرفته و اعلام کرده برای ستاره خط میانی خود 60 میلیون پوند می‌خواهد، به علاوه پنج میلیون پوند که بر اساس عملکرد بازیکن و موفقیت یونایتد به آن اضافه خواهد شد.

در هر حال، اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد مصمم است تا مونت را بخرد تا گزینه‌هایش برای خط میانی افزایش پیدا کند و به همین دلیل، مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد.

1889932

البته امکان دارد یونایتد رقم پیشنهادی‌اش را زیاد بالا نبرد چون مونت تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و اگر او را در تابستان جاری نفروشند، سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از استمفوردبریج خواهد رفت.

خود این بازیکن تاکنون چند پیشنهاد چلسی برای تمدید قراردادش را رد کرده است و همین مسئله به یونایتد قوت قلب می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک می‌تواند با باشگاه لندنی به توافق برسد و ستاره مورد نظرش را از این تیم بگیرد.

دیدگاه‌ها