کد خبر : 1945770 | 31 خرداد 1402 ساعت 20:21 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

جریمه یوفا برای قهرمان لیگ کنفرانس

یوفا اعلام کرد هواداران وستهم به دلیل اتفاقات فینال لیگ کنفرانس اروپا از حضور در یک بازی خارج از خانه محروم شدند.

جریمه یوفا برای قهرمان لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، حکم یوفا درباره اتفاقات دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا بین وستهم و فیورنتینا صادر شد. به موجب این حکم هواداران وستهم در اولین بازی اروپایی‌ خارج از خانه حق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

یوفا علت مجازات هواداران وستهم را پرتاب اشیا به درون زمین در دیدار این تیم مقابل فیورنتینا اعلام کرد. در جریان این مسابقه کریستیانو بیراگی که قصد ارسال یک کرنر را داشت مورد اصابت اشیای پرتاب شده از روی سکوها قرار گرفت و درحالی‌که صورتش خونریزی داشت توسط تیم پزشکی مداوا شد.

1884669

یوفا اعلام کرد علاوه بر مجازات هواداران، باشگاه وستهم را هم به پرداخت 50 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرده است. علاوه بر این، وستهم به دلیل یورش هوادارانش به زمین چمن استادیوم پراگ بعد از قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس مبلغ 8000 یورو جریمه کرده است.

یوفا اعلام کرد باشگاه وستهم حق ندارد فصل آینده در دومین بازی خارج از خانه اروپایی خود هم به هوادارانش بلیت بفروشد. البته این جریمه فعلا به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمده و در صورت تکرار رفتارهای نامناسب از سوی هواداران اجرایی خواهد شد.

وستهم که با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا به انتظار 43ساله‌اش برای فتح جام اروپایی پایان داد فصل آینده در لیگ اروپا بازی می‌کند. وستهم در فینال لیگ کنفرانس موفق شد فیورنتینا را 2-1 شکست دهد. 

1884454

دیدگاه‌ها