کد خبر : 1945779 | 31 خرداد 1402 ساعت 21:06 | 53K بازدید | 54 دیدگاه

این ستاره سیری‌ناپذیر: بزرگترین لبخند روی صورت کریس

کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

این ستاره سیری‌ناپذیر: بزرگترین لبخند روی صورت کریس

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب پرتغال مقابل ایسلند در مقدماتی یورو 2024 برای کریستیانو رونالدو به شبی خاطره‌انگیز تبدیل شد.

دو تیم در گروه J و به میزبانی ایسلند به مصاف هم رفته بودند. پیش از شروع مسابقه مراسم ویژه‌ای برای پاسداشت یک رکورد شگفت‌انگیز کریستیانو برگزار شد: رکورد 200 بازی ملی. نمایندگان بنیاد رکوردهای گینس با حضور در ورزشگاه به صورت رسمی این رکورد رونالدو را تایید کرد و گواهی او را در اختیارش گذاشت. این رکورد رونالدو را رکورددار بیشترین تعداد بازی‌های ملی در میان فوتبالیست‌های مرد کرد.

1889965

اما این پایان شب درخشان کریستیانو نبود. درحالی‌که قفل دروازه‌ها تا آخرین دقیقه بازنشده بود رونالدو موفق شد ضربه سر گونسالو ایناسیو را وارد دروازه کند تا باعث پیروزی تیمش بشود. رونالدو بعد از این گل بسیار خوشحال بود و تصاویر شادی او در ورزشگاه خانگی ایسلند مورد توجه قرار گرفت.

رونالدو در پایان مسابقه وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت همچنان از آنچه در این بازی گذشته بود شادمان بود و درحالی‌که در طول مصاحبه لبخند بزرگی بر صورتش نقش بسته بود گفت: "خیلی خوشحالم. از آن لحظه‌هاست که کسی انتظارش را ندارد. رسیدن به 200 بازی ملی! وای! این دستاوردی باورنکردنی است. قرار گرفتن در کتاب رکوردهای گینس به عنوان یک ملی‌پوش پرتغالی بی‌نظیر است. می‌دانم تیم ملی پرتغال و فدراسیون فوتبال کشور هم خوشحال هستند. امروز روز خاصی بود. می‌خواهم از همه تشکر کنم. آنها روزم را ساختند. در واقع شبم را ساختند. نه البته، شب نیست. همان روزم را ساختند!"

18899661889967

دیدگاه‌ها