کد خبر : 1945782 | 31 خرداد 1402 ساعت 21:17 | 80K بازدید | 6 دیدگاه

به بهانه حضور مظاهری در نساجی

رقبای دیروز سیدحسین، هم‌سنگران امروز نساجی!

رشید مظاهری که با عقد قراردادی راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند.

رقبای دیروز سیدحسین، هم‌سنگران امروز نساجی!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی در ادامه ماجراجویی‌هایش به عنوان یکی از سرمربیان جوان لیگ برتر، تصمیم گرفت تا هدایت تیم آسیایی نساجی را برعهده بگیرد. باشگاهی که کار سختی را در فصل بعد لیگ قهرمانان دارد و باید به مصاف حریفان قدرتمندی برود.

رحمتی که طی دوران حضور در آلومینیوم با در اختیار داشتن حسین پورحمیدی در درون دروازه، به یکی از گلرهای آینده‌دار و مطمئن لیگ اعتماد کرده بود، جواب این انتخابش را گرفت و پورحمیدی یکی از بهترین‌های لیگ در فصول اخیر بوده است.

1889972

با پیوستن سیدمهدی به نساجی، او تلاش کرد تا پورحمیدی را با خود به نساجی بیاورد، ولی در این امر ناکام بود و مدیران باشگاه با دیگر گزینه مورد نظر رحمتی وارد مذاکره شدند و نظر مثبت او را نیز به دست آوردند. سنگربان باتجربه‌ای که هشت فصل را در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است.

1889970

مظاهری که در فصول اخیر عملکرد پر فراز و نشیبی داشته است، در ابتدای لیگ بیستم با انتقالی پر سر و صدا از تراکتور به استقلال پیوست ولی اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت. هر چند که رشید انتخاب اول محمود فکری بود و به عامل نیمکت‌نشینی سیدحسین تبدیل شده بود، ولی استقلال نتایج خوبی را کسب نمی‌کرد.

حتی با آمدن مجیدی در میانه های فصل، باز هم او در رقابت با حسینی پیروز بود، ولی در هفته‌های پایانی، فرهاد تصمیم گرفت حسینی را درون چارچوب قرار دهد. در لیگ بیست و یکم که بدترین نیم فصل ممکن برای مظاهری بود، او به سکونشین سیدحسین و علیرضا رضایی تبدیل شد تا بالاخره تصمیم به ترک استقلال گرفت و راهی سپاهان شد.

1889971

در روزهای نخستی که رشید به استقلال پیوسته بود، رقابتی را تجربه کرد که سرمربی امروز او یعنی سیدمهدی گذرانده بود، یعنی رقابت با سیدحسین. کاپیتان کنونی آبی‌های پایتخت که سال‌ها پشت خط رحمتی ماند و نهایتا در لیگ نوزدهم بود که با جدایی مهدی، فرصت به حسینی رسید تا خودی نشان دهد و به انتخاب نخست استراماچونی و سپس فرهاد مجیدی تبدیل شود.

رحمتی و مظاهری در شرایطی از امروز همکاری با یکدیگر را آغاز کرده‌اند که در استقلال یک رقیب مشترک داشتند و البته اینکه هر دوی آنها آرزوی تجربه حضور در جام جهانی را نیز تا همیشه در دل خواهند داشت.

دیدگاه‌ها