کد خبر : 1945784 | 31 خرداد 1402 ساعت 21:27 | 72.5K بازدید | 60 دیدگاه

شیطنت هالند برای کلافه کردن یونایتدها! (عکس)

ارلینگ هالند در زمان سلفی گرفتن با یک هوادار منچستریونایتد حرکتی شیطنت‌آمیز کرد که او را بین سیتیزن‌ها محبوب‌تر کرده و رابطه‌اش با هواداران منچستریونایتد را شکرآب خواهد کرد.

شیطنت هالند برای کلافه کردن یونایتدها! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که در دو مسابقه تیم ملی کشورش نروژ در انتخابی یورو 2024 سه گل به ثمر رسانده به تعطیلات رفت تا از چند هفته دیگر به کمپ منچسترسیتی ملحق شود.

فصل درخشان هالند دیشب به پایان رسید و او در طول فصل برای تیم ملی کشورش و باشگاهش روی‌هم‌رفته 61 گل به ثمر رساند. هالند دیروز از رختکن تیم ملی نروژ تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که او را خندان نشان می‌داد. هالند در همین پست اینستاگرامی گفت به تعطیلات می‌رود و معتقد است استحقاق یک تعطیلات طولانی‌مدت را دارد.

اما در همین حال ویدیویی از ارلینگ هالند منتشر شد که او را در حال شوخی کردن با یک هوادار نوجوان منچستریونایتد نشان می‌داد. هواداری که می‌خواست با ستاره نروژی منچسترسیتی عکس یادگاری بگیرد.

1889977

این هوادار نوجوان وقتی هالند را می‌بیند به سمت او دویده و می‌پرسد که آیا می‌تواند با ستاره نروژی عکس یادگاری بگیرد؟ هالند پاسخ مثبت داده و این هوادار نوجوان برای سلفی گرفتن مقابل ارلینگ می‌ایستد. اما درست در لحظه‌ای که عکس در حال ثبت شدن است هالند با لبخند دستش را روی لوگوی باشگاه منچستریونایتد که روی پیراهن پسر نوجوان دوخته شده می‌گذارد و مانع دیده شدنش می‌شود.

1889978

وقتی هوادار نوجوان منچستریونایتد از هالند تشکر کرده و دور می‌شود، ستاره نروژی از پشت سر خطاب به او می‌گوید: "یک پیراهن دیگر برای خودت بخر!"

هالند کمتر از یک ماه دیگر به اردوی منچسترسیتی ملحق می‌شود؛ چرا که شاگردان پپ گواردیولا از آن زمان تور تابستانی‌شان را آغاز می‌کنند.

دیدگاه‌ها