کد خبر : 1945788 | 31 خرداد 1402 ساعت 21:53 | 68.5K بازدید | 16 دیدگاه

همسر ستاره فرانسه: امان از دل خانواده فوتبالیست‌ها!

همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.

همسر ستاره فرانسه: امان از دل خانواده فوتبالیست‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه دوشنبه شب در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 در خانه‌اش به مصاف یونان رفت و موفق شد با تک‌گل کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

اما این بازی برای آنتوان گریزمان با مصدومیتی شدید و ترسناک همراه بود. در جریان بازی کنستانتینوس ماوروپانوس، مدافع یونان، در یک درگیری با پا به صورت گریزمان زد تا او را به شدت مصدوم کند. خونریزی شدید از صورت ستاره فرانسوی همه را نگران کرده بود ولی او بعد از مدتی با باندپیچی سرش به زمین برگشت.

1889984

درحالی‌که دو روز از آن مسابقه می‌گذرد همسر گریزمان تصویری از صورت او منتشر کرد که نشان می‌دهد جای زخم و بخیه همچنان در کنار گوش ستاره فرانسوی دیده می‌شود. همسر گریزمان از این تصویر برای نشان دادن میزان نگرانی خانواده‌های فوتبالیست‌ها از مصدومیت آنها استفاده کرد و نوشت: "با این زخم فصل تمام شد و ما به تعطیلات می‌رویم. گاهی اوقات ما از تلویزیون نمی‌بینیم زخمی که همسرمان برمی‌دارد چقدر جدی است و گاهی نمی‌خواهیم ببینیم. ولی گاهی اوقات فکر و خیال به سراغ‌مان می‌آید و احساس می‌کنیم ماجرا خیلی بدتر از آن است که به نظر می‌رسد".

1889985

صحنه مصدومیت گریزمان از قضا به سود فرانسه تمام شد. داور با دادن کارت زرد به مدافع یونانی نقطه پنالتی را نشان داد و کیلیان امباپه این ضربه را وارد دروازه کرد تا سه امتیاز بازی به حساب خروس‌ها واریز شود. فرانسه حالا با 4 پیروزی از 4 مسابقه صدرنشین گروهش در انتخابی یورو 2024 است. 

دیدگاه‌ها