کد خبر : 1945837 | 01 تیر 1402 ساعت 08:15 | 64.4K بازدید | 7 دیدگاه

اولتیماتوم یونایتد به کین: 100 میلیون به یک شرط!

باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.

اولتیماتوم یونایتد به کین: 100 میلیون به یک شرط!

به گزارش "ورزش سه"، با بسته شدن پرونده انتقال هری کین به رئال مادرید از منچستریونایتد به عنوان تنها مشتری جدی این بازیکن یاد می شود؛ هر چند باشگاه تاتنهام دوست ندارد ستاره خط حمله خود را به همین راحتی ها از دست بدهد.

به گزارش سان، یونایتد به هری کین اعلام کرده که خود شخصا درخواست جدایی‌اش را به باشگاه تاتنهام اعلام و برای جلب رضایت آنها تلاش کند.

شیاطین سرخ با وجود تمایل زیاد به جذب کین از موضع سخت تاتنهام خسته شده اند. کاپیتان انگلیس 80 میلیون پوند قیمت دارد اما رقم درخواستی 100 میلیون پوند است.

کین یک سال مانده به قراردادش قصد ترک تاتنهام را دارد و دنیل لوی، رئیس باشگاه ، تمایلی به فروش ارزان او ندارد. یونایتد با وجود نیاز مبرم به جذب یک مهاجم ششدانگ قصد ادامه این روند را ندارد و می خواهد یک بار برای همیشه تکلیف خود با کین را بداند.

کین دو سال پیش در یکقدمی حضور در سیتی قرار داشت اما این اتفاق رخ نداد. او طی 435 بازی برای تاتنهام موفق به زدن 280 گل شده است. در صورتی که این بازیکن نتواند رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند یونایند سراغ گزینه های دیگری چون راسموس هویلند، از آتالانتا برای خط حمله خود خواهد رفت. راندل کولو موآنی دیگر مهاجمی است که شیاطین سرخ برای جذب او با بایرن مونیخ رقابت می کنند.

1890059

دیدگاه‌ها