کد خبر : 1945840 | 01 تیر 1402 ساعت 09:30 | 35.6K بازدید | 12 دیدگاه

گیر ۶ میلیاردی آزادی برای آزادی!

مهاجم آلومینیوم اراک باید مبلغ رضایت‌نامه نسبتا سنگینی برای جدایی از این تیم پرداخت کند.

گیر ۶ میلیاردی آزادی برای آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی مهره‌های کلیدی مثل محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده و حسین پورحمیدی را به طور قطعی از دست داده و گفته می‌شود بازیکنانی همچون علیرضا نقی‌زاده، سید محمداحسان حسینی و محمدرضا آزادی نیز جدا شده‌های بعدی این تیم هستند که در این بین فقط نقی‌زاده بازیکن آزاد است.

محمدرضا آزادی که یک سال و نیم قبل به آلومینیوم پیوست و طی فصل اخیر توانست ۶ گل با پیراهن ایرالکو به ثمر رساند و نمایش خوبی در خط حمله اراکی‌ها داشته باشد، به دنبال جدایی از این تیم است ولی برای پیوستن به دیگر باشگاه‌ها باید مبلغ رضایت‌نامه خود را پرداخت کند.

این مهاجم که حضور در مینی‌کمپ تیم ملی را هم تجربه کرد، مورد توجه دیگر باشگاه‌ها ازجمله نساجی مازندران قرار گرفته ولی برای جدایی از آلومینیوم اراک باید ۶ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه‌اش پرداخت کند تا بتواند راهی تیم دیگری شود.

باشگاه آلومینیوم اراک که مهره‌های زیادی در نقل و انتقالات از دست داده و به نظر می‌رسد جدا شده‌های دیگری نیز داشته باشد، برای صدور رضایت‌نامه آزادی تاکید به دریافت ۶ میلیارد تومان داشته که البته احتمال پرداخت آن توسط باشگاه خواهان این مهاجم وجود دارد.

نویسنده: محمد چهرقانی

دیدگاه‌ها