کد خبر : 1945850 | 01 تیر 1402 ساعت 09:40 | 34.4K بازدید | 24 دیدگاه

نقش مهم ژاوی در جذب ستاره سیتی: فراتر از مربی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به تنهایی تلاش بسیاری برای جذب ایلکای گوندوغان انجام داده است.

نقش مهم ژاوی در جذب ستاره سیتی: فراتر از مربی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد چند بازیکن درخشان را در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرد و ژاوی فهرستی از بازیکنان مورد علاقه‌اش را در اختیار آنها قرار داده است. 

این مربی کاتالان معتقد است که باید تغییراتی در ترکیب این تیم ایجاد شود تا آنها بتوانند علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا در فصل آینده، در لیگ قهرمانان نمایش قابل قبولی ارائه دهند. 

از مدت‌ها قبل شایعه ارائه پیشنهاد از سوی بارسا به ایلکای گوندوغان به گوش می‌رسید. قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی به پایان رسیده است و او پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه را نپذیرفت. 

1889922

رسانه‎‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که ژاوی از چند ماه قبل به صورت مداوم با این ستاره آلمانی در تماس بوده و درباره پیوستن به بارسا با او صحبت کرده است. 

سرمربی بارسا تمام تلاشش را در طول این مدت به کار گرفته تا این بازیکن را متقاعد کند که پیوستن به این باشگاه بهترین گزینه‌ای است که او پیش رو دارد و در نهایت موفق شده نظر مثبت او را جلب کند. 

این اقدام از سوی بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسا و همچنین هواداران این تیم مورد تحسین و تمجید قرار گرفته و به نظر می‌رسد که جایگاه ژاوی در این باشگاه فراتر از یک سرمربی صرف باشد.

دیدگاه‌ها