کد خبر : 1945867 | 01 تیر 1402 ساعت 11:19 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

روایت رضا یزدانی از قبول مسئولیتش در کشتی ترکمنستان

دارنده چهار مدال طلا و برنز جهانی می‌گوید در راستای توسعه و رشد کشتی مسئولیت فنی تیم‌های ملی ترکمنستان را قبول کرده است.

روایت رضا یزدانی از قبول مسئولیتش در کشتی ترکمنستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا یزدانی از کشتی‌گیران شاخص و مطرح دنیا علاوه بر اینکه 2 مدال طلا و 2 برنز جهان، 3 قهرمانی در بازی‌های آسیایی و 3 طلای آسیا را در کارنامه دارد، چندین سال در کسوت مربیگری افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده و هم اکنون نیز به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در حال فعالیت است. 

رضا یزدانی درباره اینکه با چه هدفی در فدراسیون کشتی ترکمنستان قبول مسئولیت کرده است، گفت: از آنجایی که مسئولان ورزش ترکمنستان در حال سرمایه‌گذاری روی کشتی هستند و می‌خواهند در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته باشند، من هم برای رشد و توسعه کشتی جهان و کمک به ارتقای سطح کیفی و فنی کشتی‌گیران و مربیان این کشور قبول کردم در حوزه فنی کمک کنم.

وی ادامه داد: تبدیل کشتی ترکمنستان به یک رشته ورزشی پیشرو، خلاق، چابک، کارآمد و کسب موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از دیگر اهداف مهمی است که به دنبال آن هستیم.

یزدانی خاطرنشان کرد: با کادر قوی و برنامه‌ای مدون به دنبال تحول در کشتی ترکمنستان هستیم اما برای توسعه و رشد عوامل بسیاری فارغ از موضوع فنی وجود دارد که در صورت مهیا بودن شرایط تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر نزدیک شویم.

به گزارش تسنیم، تیم‌های کشتی ترکمنستان اخیراً در مسابقات قهرمانی نوجوانان و امیدهای آسیا حضور داشتند که موفق به کسب یک نشان طلا شد.

دیدگاه‌ها