کد خبر : 1945909 | 01 تیر 1402 ساعت 14:19 | 48.2K بازدید | 24 دیدگاه

سیتی کابوس آرسنال و یونایتد در انتقال بزرگ لیگ برتر

منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.

سیتی کابوس آرسنال و یونایتد در انتقال بزرگ لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون تصور می‌شد آرسنال بیشترین بخت را برای خریدن کاپیتان وستهم دارد. این باشگاه دو پیشنهاد برای هافبک تیم ملی انگلیس داده که دومی 90 میلیون پوندی بوده اما وستهم آن را نپذیرفته است.

مدیران وستهم برای فروش سوپراستار خود به رقمی کمتر از 100 میلیون پوند رضایت نمی‌دهند و آرسنال در حال سبک و سنگین کردن اوضاع است تا پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن به باشگاه لندنی بدهد.

از سوی دیگر گفته می‌شد یونایتد هم سخت هواخواه این بازیکن است ولی با توجه به اینکه ماجرای انتقال مالکیت تیم اجازه نمی‎‌دهد پول زیادی برای خرید بازیکن خرج کند، برنامه تعویض بازیکن را در نظر دارد.

1890178

یونایتد برنامه دارد که هری مگوایر یا اسکات مک‌تامینی را به همراه مقداری پول به وستهم بدهد و در مقابل رایس را بگیرد. دیوید مویس، مربی وستهم هوادار مک‌تامینی است و امکان دارد پیشنهاد گرفتن او به همراه مقدار پول را بپذیرد. مک‌تامینی هافبک است و مستقیما می‌تواند به جای رایس بازی کند.

اما حالا شرایط به طور کامل دگرگون شده است. سیتی گوندوگان را از دست داده و یک هافبک جدید نیاز دارد و پپ گواردیولا به این نتیجه رسیده که دکلان رایس بازیکن مناسب موردنظرش است.

سیتی برای پرداخت 100 میلیون پوند مشکلی ندارد ضمن این که می‌تواند کالوین فیلیپس را به وستهم بدهد تا جانشبن مستقیم دکلان رایس شود.

دیدگاه‌ها