کد خبر : 1945919 | 01 تیر 1402 ساعت 15:03 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

بلاتکلیفی ذوب‌آهن، پیکان، ملوان و استقلال خوزستان

4 تیم لیگ برتر، تماشاگر جابه‌جایی مربیان!

4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده‌اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می‌گیرد.

4 تیم لیگ برتر، تماشاگر جابه‌جایی مربیان!

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم مس رفسنجان نیز به طور رسمی از ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد تا حالا فقط 4 تیم بلاتکلیف در لیگ مانده باشند. از جمع 16 تیم حاضر در لیگ بیست وسوم ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، ملوان انزلی و استقلال خوزستان هنوز سرمربی آینده خود را مشخص نکرده‌اند.

ذوبی‌ها بعد از گذراندن دو فصل نسبتا خوب با مهدی تارتار با او و یکی دو مربی دیگر در حال مذاکره هستند تا در نهایت یک نفر را به عنوان سرمربی برگزینند اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

1872405

ملوان انزلی نیز بعد از اعلام جدایی مازیار زارع هنوز وضعیتش روشن نیست؛ در انزلی برخی از مذاکره با برخی مربیان لیگ برتر مثل مهدی تارتار و... صحبت می‌کنند و برخی هم بر این باورند که یکی از انزلی‌چی‌ها، مثل پژمان نوری، سرمربی می‌شود. حتی شایعاتی درباره بازگشت مازیار زارع نیز به گوش می‌رسد.

1856927

استقلال خوزستان هم با وجود صعود به لیگ برتر با استقلال خوزستان هنوز با سیروس پورموسوی برای فصل جدید به توافق نرسیده و مذاکراتی با برخی مربیان دیگر هم داشته است.

1873895

پیکان تهران آخرین تیمی است که پس از پیوستن سیدمجتبی حسینی به آلومینیوم اراک هنوز جایگزین او را مشخص نکرده است. گفته می‌شود بودجه باشگاه پیکان بسیار محدود است و به همین خاطر آنها هنوز برای انتخاب سرمربی با کسی به توافق نرسیده‌اند.

1875247

در نهایت اینکه باید دید 4 تیم مذکور چگونه برای انتخاب سرمربی گام برمی‌دارند و در نهایت کدام مربیان روی نیمکت 4 تیم باقیمانده قرار می‌گیرند. این تیم‌ها بیش از این نباید زمان را از دست بدهند و بی.شک همین موضوع می‌تواند مشکلاتی را در روند آماده‌سازی‌شان پیش بیاورد.

دیدگاه‌ها