کد خبر : 1945928 | 01 تیر 1402 ساعت 15:39 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

تیم میانه جدولی ایران بهتر از کشورم پول می‌دهد؛

صحبت‌های خصوصی با ستاره کلمبیایی لیگ برتر

مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.

صحبت‌های خصوصی با ستاره کلمبیایی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هانسل زاپاتا که سال گذشته به‌عنوان نخستین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه آلومینیوم به این تیم پیوست و در یک فصل حضورش در این باشگاه توانست عملکرد خوبی در گلزنی و ثبت پاس گل داشته باشد و نمایش خوبی در خط حمله ایرالکو داشته باشد، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، ولی مشخص نیست به کارش در این تیم ادامه دهد یا فروخته شود.

زاپاتا که برای انجام تعطیلات به کشورش سفر کرده، در گفت‌وگو با رادیو کلمبیا علاوه بر مسائل مختلف درباره ورودش به فوتبال و دلیل بازی در خارج از آمریکای جنوبی به صحبت پرداخت و پیرامون شرایط زندگی و بازی در ایران گفت: مردم ایران فوق‌العاده مهربان هستند و از حضور در این کشور بسیار شگفت‌زده شدم. مردم ایران با سخاوت هستند و رفتار کاملا متفاوت با آنچه در تصور داشتم، انجام دادند.

او درباره تغییر سبک غذایی که در ایران داشته، عنوان کرد: از نظر فرهنگی و غذایی وضعیت متفاوتی دیدم که در ابتدا با آن سازگار نبودم و شرایط دشواری برای من رقم خورد، اما در پایان فصل دیگر به همه چیز عادت کرده بودم. من علاقه زیادی به گوشت گاو دارم، ولی در ابتدا آن را پیدا نمی‌کردم، ولی پس از چهار، پنج ماه آن را پیدا کردم و از سوی دیگر با سبک زندگی در هتل که برایم سخت بود، شرایط خودم را وفق دادم.

1890196

ستاره کلمبیایی آلومینیوم در خصوص وضعیت قراردادش از نظر مالی در این باشگاه گفت: من تعجب کردم تیم فعلی من که در میانه جدول است، به مراتب شرایط بهتری از بسیاری تیم‌های به اصطلاح بزرگ در کلمبیا دارد و پرداختی خوبی دارد و معتقدم در اینجا (ایران) شما حقوق بسیار خوبی دریافت می‌کنید.

زاپاتا در خصوص احتمال بازگشت به فوتبال کلمبیا ابراز کرد: من علاقه دارم که فوتبالم را خارج از کشور ادامه دهم و این موضوع را با همسرم در میان گذاشته‌ام، چراکه اکنون می‌خواهم آینده بهتری برای خانواده‌ام بسازم. خیلی‌ها می‌گویند پول همه چیز نیست و نمی‌فهمند چه می‌گویند، اما من می‌گویم اینطور نیست و وقتی از کلمبیا رفتم، کاملا تفکرم عوض شد. الان هم واقعا از شرایطم خوشحال هستم و از تصمیمی که گرفته‌ام، پشیمان نیستم.

دیدگاه‌ها