کد خبر : 1945949 | 01 تیر 1402 ساعت 17:27 | 31.9K بازدید | 29 دیدگاه

پردراگ میاتوویچ:

رئال امسال را با احتیاط رد کند تا امباپه بیاید!

پردراگ میاتوویچ، یکی از اسطوره‌های رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که فصل آینده برای سفیدپوشان حکم دوران گذار را دارد و رئال باید این دوره را با احتیاط کامل پشت سر بگذارد.

رئال امسال را با احتیاط رد کند تا امباپه بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق مونته‌نگرویی رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که فصل آینده برای لوس بلانکوس به مثابه دوران گذار است و رئال باید این فصل را با نهایت احتیاط پشت سر بگذارد و در تابستان 2024 با قدرت در بازار نقل و انتقالات حاضر شود تا تیمی پرقدرت برای فتح جام‌های مختلف بسازد.

میاتوویچ می‌گوید انتظار دارد کیلیان امباپه تابستان آینده راهی رئال شود. او پیوستن امباپه به تیم سابقش را اتفاقی بسیار مثبت ارزیابی کرده و می‌گوید رئال در حال حاضر به حضور بازیکنان بزرگ نیاز دارد.

اسطوره رئال مادرید گفت: "رئال مادرید همیشه باید خودش را تقویت کند، اما این به شرایط بازار و وضعیت اقتصادی هم بستگی دارد. سال آینده برای باشگاه حکم یک دوره گذار را دارد و باید با احتیاط طی شود تا به تابستان 2024 برسیم. آن زمان موقع حضور پرقدرت در بازار است و من حس می‌کنم شاهد جذب بازیکنانی بزرگ خواهیم بود. استادیوم هم تا آن زمان آماده شده و پروژه جدید باشگاه باید با قدرت آغاز شود".

1890215

میاتوویچ به عنوان یکی از کسانی که امروز در قرعه‌کشی تقویم فصل آینده لالیگا حضور داشت در مصاحبه‌ای با خبرنگاران صحبت می‌کرد.

*خریدهای احتمالی و پاسخ منحصربه‌فرد پردراگ
میاتوویچ که سابقه فعالیت به عنوان مدیر ورزشی رئال را دارد و با بازار نقل و انتقالات به خوبی آشناست در پاسخ به سوالی درباره خریدهای احتمالی باشگاه گفت: "زمانی که من مدیر ورزشی بودم، یکی از بازیکنان سابق بدون اینکه بداند در درون باشگاه چه می‌گذرد و رئال چه شرایطی دارد مصاحبه می‌کرد و می‌گفت من مانع بازگشتش به رئال هستم. این اتفاق اصلا جالب نیست. مسئولان باشگاه خیلی خوب می‌دانند که مادریدیستا چه می‌خواهند. هواداران ما همیشه خواهان بهترین فوتبالیست‌های دنیا هستند و امباپه یکی از بزرگترین‌های حال حاضر دنیا است. او اگر به رئال بیاید از این هم بزرگتر خواهد شد. انتقال امباپه هم برای رئال و هم برای او خیلی مفید خواهد بود".

1888370

دیدگاه‌ها