کد خبر : 1945961 | 01 تیر 1402 ساعت 18:42 | 38.5K بازدید | 35 دیدگاه

مدیرفنی سابق مونیخی‌ها:

به بایرن نمی‌آید سوپراستار داشته باشد

میشاییل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ، گفت بوندس‌لیگا هیجان لازم را برای جذب ستاره‌های بزرگ ندارد؛ با این حال بایرن توانسته یکی از 10 باشگاه برتر دنیا باشد.

به بایرن نمی‌آید سوپراستار داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، رشکه معتقد است راحت‌ترین راه برای گرفتن بازیکن این است که در لیگ برتر کار کنی. در آن صورت، می‌توانی بازیکنان بزرگ را راضی کنی که برایت بازی کنند: «اگر بایرن در لیگ برتر بود، قطعا کارش در بازار نقل و انتقالات کمی راحت‌تر می‌شد. لیگ برتر بزرگترین جذابیت را دارد، در کنار رئال مادرید و گاهی اوقات بارسلونا. با این وجود بایرن همچنان در بین 10 باشگاه برتر است.»

او تاکید کرد: «بایرن می‌تواند حقوق‌های خیلی خوبی بپردازد و هنوز هم باشگاه پرمنفعتی برای بازیکنان درجه یک بین‌المللی است. اما لیگ برتر، یک لیگ عالی است که در آن، هفته پشت هفته اتفاقات زیادی در زمین می‌افتد. اگر بوندس لیگا هیجان‌انگیزتر بود، قطعا به بایرن کمک می‌کرد بازیکنان را بگیرد.»

1890240

او سپس به سوپراستارها پرداخت و گفت بایرن نمی‌تواند یا نمی‌خواهد سوپراستارهای بزرگ را به خدمت بگیرد: «بازیکنان خیلی بزرگ مثل شن کنار دریا زیاد نیستند. آن‌ها برای افزایش ارزش‌شان در بازار به بایرن نیاز ندارند. بازیکنان خیلی بزرگ با بایرن مذاکره نمی‌کنند تا مگر چند یورویی بیشتر دربیاورند. آن‌ها گزینه‌های خیلی زیاد دیگری دارند که به خاطرش به بایرن نیازی ندارند.

کاری که بایرن نمی‌تواند یا نمی‌کند، قرارداد بستن با بازیکنانی مثل کیلیان امباپه، جود بلینگام یا هری کین است که بازیکنان خیلی بزرگی هستند. بایرن در این زمینه مشکل دارد. استثنا است اگر بتواند یکی با این ظرفیت را در اوج دوره بازیگری‌اش بگیرد.»

دیدگاه‌ها