کد خبر : 1945962 | 01 تیر 1402 ساعت 18:42 | 212.6K بازدید | 123 دیدگاه

زوم نکن، صورتم چروک دارد

رونالدو و واقعیت‌های 38سالگی: پیر نشو لعنتی!

صحبت‌های کریستیانو رونالدو با فیلمبرداری که مشغول تصویربرداری از او بود نشان می‌دهد ستاره پرتغالی در حال آشنا شدن با واقعیت‌های سی‌وهشت سالگی است.

رونالدو و واقعیت‌های 38سالگی: پیر نشو لعنتی!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو فوتبالیستی است که در نگاه اول این ذهنیت را به بیننده القا می‌کند که با ستاره‌ای روبرو است که می‌تواند تا ابد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. اما واقعیت چیز دیگری است و افزایش سن کم‌کم چهره خود را به کریستیانو هم نشان می‌دهد.

کریستیانو رونالدو در میانه فصل گذشته فوتبال اروپا را ترک کرد و راهی خاورمیانه شد تا پیراهن النصر عربستان را به تن کند. با اینکه در آن روزها گفته می‌شد رونالدو به دلیل بالا رفتن سنش توان کنار آمدن با رقابت نفس‌گیر در فوتبال اروپا را نداشته و به همین خاطر راهی عربستان شده، اما ستاره پرتغالی با پیراهن النصر در 19 مسابقه 14 گل به ثمر رساند و هیچ نشانه‌ای از کم آوردن بدنی در او دیده نشد.

او در بازی‌های ملی هم تصویر مشابهی را مخابره کرد و در روزهای اخیر دویستمین بازی ملی‌اش را با پیراهن پرتغال انجام داد. به نظر می‌رسد این اسطوره رئال مادرید و منچستریونایتد حالا حالاها با بازنشستگی فاصله دارد.

1890237

اما برنده پنج توپ طلا در یکی از مصاحبه‌های اخیرش نشان داد که کم‌کم با واقعیت روبرو شده و می‌داند که حتی او هم نمی‌‌تواند برای همیشه جوان بماند. رونالدو در نشست خبری دیدار تیم ملی پرتغال و ایسلند با فیلمبرداری که در حال تصویربرداری از او بود گفت‌وگوی کوتاهی داشت که خبرساز شده است.

کریستیانو که در بازی پرتغال و ایسلند (دویستمین بازی ملی او) در آخرین دقیقه گلزنی کرد تا مهم‌ترین نقش را در پیروزی 1-0 پرتغال بازی کند بعد از بازی به عنوان نماینده بازیکنان پرتغال مقابل رسانه‌ها قرار گرفت.

رونالدو در حالی که منتظر بود تا اولین خبرنگار سوال پرسیدن را آغاز کند به دوربین نگاه کرد و از فیلمبردار نشست خبری خواست از زوم کردن روی صورتش خودداری کند. رونالدو با خنده به فیلمبردار گفت:" خیلی از نزدیک نگیر، چروک‌ها را نشان نده!"

1890238

ستاره بزرگ پرتغالی حالا یک فصل پر فراز و نشیب را به پایان رسانده و منتظر شروع فصل بعدی است. فصلی که برای رونالدو با بازی در منچستریونایتد آغاز شد، با حضور در جام جهانی قطر ادامه یافت، شاهد جدایی ناگهانی از یونایتد و پیوستن به النصر و در نهایت در ریکیاویک با گلزنی او و رسیدنش به رکورد 200 بازی ملی به پایان رسید. باید دید رونالدوی 38 ساله تا چه زمانی به حضور در میادین فوتبال ادامه خواهد داد؟

دیدگاه‌ها