کد خبر : 1945994 | 02 تیر 1402 ساعت 00:03 | 27K بازدید | 29 دیدگاه

دانا وایت تایید کرد:

مبارزه زاکربرگ و ماسک، بزرگترین رویداد تاریخ UFC

دانا وایت، رئیس UFC، اعلام کرد که مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه در قفس هشت ضلعی مصمم هستند.

 مبارزه زاکربرگ و ماسک، بزرگترین رویداد تاریخ UFC

به گزارش "ورزش سه"، ایلان ماسک در حساب کاربری خود در توئیتر برای مبارزه با مارک زاکربرگ در قفس اعلام آمادگی کرد تا این دو غول تکنولوژی طی 24 ساعت اخیر به سوژه‌هایی جذاب برای رسانه‌های ورزشی تبدیل شوند. دانا وایت، رئیس UFC با تایید این موضوع توضیحات جالبی در مورد آن ارائه کرد.

«این می‌تواند پربیننده‌ترین مبارزه تاریخ باشد.» وایت با اعلام این خبر به TMZ گفت: "دیشب با مارک و ایلان صحبت کردم. هر دو برای انجام این مبارزه کاملا مصمم هستند."

او پیش بینی کرد که مبارزه زاکربرگ و ماسک رکوردهای زیادی را خواهد شکست: "بزرگترین مبارزه تمام دوران به مربوط به فلوید می‌ودر و کانر مک گرگور است اما مبارزه مارک و ایلان می‌تواند رقم مربوط به آن مبارزه را 3 برابر افزایش دهد. هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد."

1890308

به گفته وایت این مبارزه در لاس وگاس انجام خواهد شد و مبلغ پرداخت شده برای هر بیننده 100 تا 200 دلار بیشتر از رویدادهای دیگر UFC پیش بینی می‌شود.

کلید این چالش هیجان انگیز بعد از این زده شد که در اوایل این ماه، متا برنامه‌های کارکنان خود را برای یک شبکه اجتماعی مبتنی بر متن نشان داد که برای رقابت با توییتر طراحی شده بود.

ایلان ماسک در توئیتر خود مبارزه تن به تن را پیشنهاد کرد و مارک زاکربرگ نیز آن را پذیرفت و در اینستاگرام خود از مالک توئیتر خواست تا لوکیشن مبارزه را برای او بفرستد!

دیدگاه‌ها