کد خبر : 1946009 | 02 تیر 1402 ساعت 05:00 | 36.4K بازدید | 8 دیدگاه

نامه عاشقانه زیدان عراقی برای منچستریونایتد

زیدان اقبال، ملی‌پوش عراقی منچستریونایتد با انتشار پیامی احساسی اعلام کرد در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.

نامه عاشقانه زیدان عراقی برای منچستریونایتد

به گزارش ورزش سه، زیدان اقبال 20 ساله با عملکرد درخشان خود در در تیم نوجوانان منچستریونایتد، تحسین گسترده هواداران این تیم را برانگیخت و به تیم بزرگسالان راه یافت اما در فصل گذشته با وجود درخواست برخی از هواداران از اریک تن هاخ برای حضور این بازیکن در زمین، فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

پس از پایان فصل و آغاز نقل و انتقالات تابستانی، اریک تن هاخ با جدایی این بازیکن جوان عراقی موافقت کرد و در نهایت روز گذشته اخبار مختلفی پیرامون قبول پیشنهاد باشگاه اوترخت هلند توسط اقبال منتشر شد.

زیدان اقبال روز گذشته با انتشار پیامی در توییتر خود، از این منچستریونایتد خداحافظی کرد. او نوشت: منچستریونایتد از پنج سالگی خانه من بوده است. در 15 سال حضورم در این باشگاه، خاطرات فوق‌العاده زیادی دارم و افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم.

او افزود: آکادمی، مکان ویژه‌ای است که رویاهای بسیاری از افراد را به واقعیت تبدیل می‌کند و مطمئنا برای من همینطور بود. هرگز ایستادن در حاشیه صحنه نمایش تئاتر رویاها در انتظار اولین حضورم را فراموش نمی‌کنم و این احساس غرور برای همیشه با من خواهد ماند.

او در پایان نوشت: من همیشه هوادار یونایتد خواهم بود و همیشه این باشگاه را دوست خواهم داشت. وقت آن است که یک چالش جدید را قبول کنم. این یک فرصت عالی است و من بی‌صبرانه منتظر آغاز کار جدیدم هستم.

دیدگاه‌ها