کد خبر : 1946013 | 02 تیر 1402 ساعت 01:33 | 83.2K بازدید | 25 دیدگاه

وکیل لوکاکو درباره پیشنهاد میلان گفت

واکنش رسمی به جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایتالیا!

وکیل روملو لوکاکو به اخبار منتشر شده پیرامون پیشنهاد میلان به موکلش پاسخ داد.

واکنش رسمی به جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلو اسپورت شب گذشته در خبر عجیب و غیرمنتظره‌ای مدعی شد که روملو لوکاکو مورد توجه میلان قرار گرفته است. این روزنامه معروف ایتالیایی حتی اعلام کرد که روسونری به زودی مذاکرات با چلسی را آغاز می‌کنند و تیم لندنی حاضر است در ازای 40 میلیون یورو، ستاره بلژیکی خود را بفروشد.

با توجه به سابقه لوکاکو در جدال‌هایش با میلان و درگیری فیزیکی معروف با زلاتان ابراهیموویچ و همچنین جنگ‌های لفظی گسترده با رقیب سنتی، این خبر عجیب به نظر می‌رسید ولی گزارش لوکا بیانکین مبنی بر اینکه میلان مشکلی برای پرداخت 40 میلیون یورو به چلسی ندارد، باعث نگرانی هواداران نراتزوری شد.

1890334

در ادامه نیز اسکای مدعی شد که باشگاه میلان تماس‌هایی با اطرافیان لوکاکو داشته تا این بازیکن را راضی کنند که راهی تیم رقیب شود. این شبکه ایتالیایی در ادامه نیز خاطرنشان کرد که مشخص نیست چرا این شیطنت‌ها از سوی میلانی‌ها به وجود آمده، چیزی که تاکنون در این باشگاه سابقه نداشته است.

انتشار این اخبار سبب شد وکیل روملو لوکاکو مجبور به واکنش شود. سباستین لدور در گفتگویی کوتاه که با فابریزیو رومانو، خبرنگار معروف در بازار نقل و انتقالات داشت، گفت: هیچ مذاکره‌ای برای انتقال روملو لوکاکو به میلان در جریان نیست. او می‌خواهد در اروپا بماند و این را با رد کردن پیشنهادات عربستان ثابت کرده است.

1890333

رومانو در ادامه نیز نوشت که چلسی منتظر است تا باشگاه‌های علاقه‌مند به لوکاکو، یک پیشنهاد قطعی و قابل توجه ارائه کنند. لوکاکو همواره روی این مسئله تأکید کرده است که علاقه دارد تا به فوتبالش در اینتر ادامه دهد و اکنون توپ در زمین مدیران نراتزوری است و باید دید چه اقدامی در راستای حفظ بیگ روم انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها