کد خبر : 1946046 | 03 تیر 1402 ساعت 03:41 | 77.3K بازدید | 90 دیدگاه

قایدی: کارت قرمزی که او گرفت ناعادلانه بود

ناگفته‌های اخراج ساپینتو در دربی جنجالی جام حذفی

مهدی قایدی می‌گوید که پس از اخراج ساپینتو، از کنار زمین و توسط نیمکت‌نشینان به آن‌ها هیجان وارد می‌شد که دربی را برده‌اند.

ناگفته‌های اخراج ساپینتو در دربی جنجالی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی که مهمان برنامه ورزشگاه است، درباره شکست در شهرآورد پایتخت گفت: اگر در دربی برگشت ما در دقیقه پنج ابتدایی گل می‌زدیم، شرایط بازی خیلی متفاوت می‌شد. شاید هم اصلا (پنالتی گولسیانی) گل نمی‌شد. طبق تجربه من از دربی‌های گذشته، شهرآورد یک بازی تک موقعیت است. در آن بازی نه ما حمله می‌کردیم و نه پرسپولیس. ما روی یک اتفاق و یک نیم موقعیت گل خوردیم.

او ادامه داد: در دربی اگر ذهنیت شما بالاتر باشد، برنده می‌شوید. نیازی نیست که ذهنیت شما 100 درصد باشد. اگر ذهنیت بقیه نیم باشد، ولی شما ذهنیت یک داشته باشید، برنده می‌شوید.

وینگر بوشهری درباره لحظات پس از گل تساوی استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: پس از گل مرادمند، من از خوشحالی خیلی گریه کردم. یکی از خوشحال‌ترین پانزده دقیقه‌های زندگی من بود. زمانی که 90 دقیقه تمام شد و سمت نیمکت آمدیم، هیچ‌کس را ندیدم که بالای سر تیم باشد که تیم را جمع کند. من خودم آن پرستیژ را ندارم تا همه را جمع کنم.

او با اشاره به کارت قرمز مشکوک به سرمربی استقلال ادامه داد: این اتفاقات بعد از اخراج ساپینتو بود. به یکباره دیدم او کنار زمین نیست. دیدم از کنار زمین همه صحبت می‌کنند و می‌گویند بازی را بردیم! خود حسینی و چشمی می‌گفتند، چرا می‌گویید بازی را بردیم؟ هنوز یک-یک مساوی هستیم. از بیرون هیجان به تیم وارد می‌کردند و ذهنیت این بود که بازی را برده‌ایم.

1879555

وی ادامه داد: ما گفتیم بازی مساوی است و وقت‌های اضافه مانده است و حتی کار ما سخت‌تر است، چون 5 مهاجم درون زمین داشتیم و تعویض‌هایمان را انجام داده بودیم. خستگی‌ها جای خود دارد، ولی ما در فاز دفاعی تکمیل نبودیم. در آن 15 دقیقه خیلی بد و بدون تاکتیک بازی کردیم و هیجان داشتیم که از سمت تماشاگران بود. در این چند سال، اولین بار بود که می‌دیدم هواداران اینقدر ما را خوب تشویق می‌کنند.

قایدی با تأکید بر نامشخص بودن علت اخراج ساپینتو گفت: من برنامه‌های زیادی را دنبال کردم و می‌خواستم ببینم او چرا اخراج شد. هیچکس نمی‌داند چرا ساپینتو اخراج شد. از پایان دربی تاکنون، هنوز نتوانسته‌ام با ساپینتو صحبت کنم. ولی من می‌گویم او یک مربی خیلی خوب و فوق العاده بود. ولی یک سری اشتباهات هم داشت. مثلا بودن او در 2 بازی می‌توانست به ما کمک کند. ولی اخراج او در دربی خیلی ناعادلانه بود، چرا که بودنش در دربی، می‌توانست به ما کمک کند.

ویدئو: 304034

او در مورد علت افت خودش در دربی و اینکه آیا این مسئله به دلیل عملکرد خوب دانیال اسماعیلی‌فر بوده است یا نه، پاسخ داد: من همیشه گفته‌ام دربی مسابقه‌ای است که با همه دیدارها متفاوت است. شما باید خوب استراحت کنید و ذهنیت کاملی داشته باشید. قبل از دربی، ما یکدل شده بودیم که هر طور شده باید بازی را ببریم. نمی‌دانم چرا این اتفاق در دربی آخر برایم رخ داد. دانیال بازیکن خوب و قابل احترامی است. آنها آنالیز می‌کنند و ما نیز این کار را می‌کنیم. این دربی را خیلی بد شروع کردیم.

قایدی درباره موقعیت تک به تکی که در فینال حذفی از دست داد، پاسخ داد: چند موقعیت خوب داشتیم، به‌خصوص تک به تکی که خودم از دست دادم. زمانی که پاس را گرفتم و چرخیدم، یک سیاهی را مقابلم دیدم. فکر نمی‌کردم علیرضا بیرانوند روی خط هجده قدم بیاید، چون فاصله زیادی تا دروازه بود. من فکر کردم حالم بد شده است که مقابلم سیاهی می‌بینم. ضربه‌ام را زدم که به صورتش برخورد کرد و متأسفانه گل نشد.

دیدگاه‌ها