کد خبر : 1946056 | 02 تیر 1402 ساعت 12:12 | 14K بازدید | 13 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: سیتی به دنبال رایس

تمایل باشگاه منچسترسیتی برای جذب دکلان رایس عنوانی است که بیشتر از سایر اخبار در میان تیتر روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس دیده می‌شود.

روزنامه‌های انگلیس: سیتی به دنبال رایس

به گزارش "ورزش سه"، اسکای ایتالیا روز گذشته تایید کرد که دکلان رایس به منچستر سیتی بسیار نزدیک شده و این اطمینان به وجود آمده که سیتی و وستهم به توافق نهایی می‌رسند. 
میرر در همین راستا تایید کرد که منچسترسیتی در نظر دارد پیشنهادی 100 میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه کند. رسیدن به توافق شخصی با رایس برای منچسترسیتی مشکلی ندارد‌ و حقوق هفتگی پیشنهادی سیتیزن‌ها به رایس 200 هزار پوند در هفته است.

1890395

"دکس و سیتی" روی جلد میرر به انتقال این بازیکن اشاره می‌کند. در تیتر توضیح داده شده که سیتی با این پیشنهاد از آرسنال برای خرید بازیکن ملی پوش انگلیسی سبقت می‌گیرد.
در ستون همچنین دیده می‌شود که منچستریونایتد پیشنهاد جذب میسون مونت را افزایش داده و به جذب این بازیکن نزدیک‌تر شده است.

1890396

دیلی اکسپرس عکسی از دکلان رایس و فیل فودن را روی جلد برده و برای اعلام علاقه سیتی برای جذب ستاره وستهم، تیتر زده: "City hit the Dec" که در واقع بازی با اسم فیلم کلاسیک hit the Deck است.
در ستون تلاش باشگاه نیوکاسل برای خرید ساندرو تونالی از میلان دیده می‌شود.

1890397

"فریاد رایس" در حالی روی جلد استار اسپورت منتشر شده که عکس این بازیکن میان تصویر میکل آرتتا و پپ گواردیولا وجود دارد. در واقع این فریاد استعاره از حسرت آرتتا است که تلاش داشت تا بازیکن وستهم را جذب کند.
در ستون سمت چپ اینطور مشخص شده که چلسی برای فروش میسون مونت به پرداخت 60 میلیون پوند قانع می‌شود.

1890398

"پایان طلایی" به مناسبت آخرین قهرمانی فرانکی دتوری، سوارکار ایتالیایی است. او در مسابقات رویال اسکات به جام طلایی رسید و تایید کرد که قصد بازنشستگی دارد.
در ستون روزنامه دیلی میل هم دیده می‌شود که سیتی قصد دارد با 100 میلیون پوند دکلان رایس را بخرد.

1890394

روزنامه مترو تیتر یک امروزش را به دکلان رایس اختصاص داده است. عنوان "سیتی به کورس رایس پیوست" اشاره به علاقه پپ گواردیولا برای خرید این هافبک انگلیسی دارد.
بالای صفحه هم تصویر خوشحالی بازیکنان تیم ملی زنان کریکت انگلیس پس از برتری مقابل استرالیا در مسابقات The Ashes دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها