کد خبر : 1946075 | 02 تیر 1402 ساعت 13:21 | 37.4K بازدید | 11 دیدگاه

پورموسوی: خودشان من را نخواستند

پورموسوی از تلاش برخی مدیران تیم برای قطع همکاری وی با استقلال خوزستان می‌گوید.

پورموسوی: خودشان من را نخواستند

به گزارش “ورزش سه”، سیروس پورموسوی در شرایطی که موفق شد با استقلال خوزستان راهی لیگ برتر شود، اکنون به واسطه شروطی و موانعی که بین او و مدیران تیم برای ادامه همکاری شکل گرفته، به پایان خط رسیدند تا ماموریت او در لیگ برتر ادامه پیدا نکند.

پورموسوی در این باره اینطور توضیح داد: آنها مرا نخواستند. واسطه گذاشتند که در جلسه شرکت کنم. بنده به حرمت پیشکسوت صاحب‌نام فوتبال خوزستان در آن جلسه حضور یافتم اما مدیر عامل بدون اینکه اجازه بدهد من حرفی بزنم خطاب به پیشکسوت محترم و بنده گفت باشگاه شرایط برای عقد قرارداد تعیین کرده سرمربی باید تعهد بدهد تا پایان نیم فصل اگر موفق به کسب ۱۸ امتیاز نشوید باشگاه‌ این حق را دارد بدون پرداخت غرامت وی را اخراج نماید!

وی با گلایه نسبت به رفتار صورت گرفته در ادامه گفت: بنده هیچ مشکلی با شروط ندارم و این مسئله شاید در بیشتر باشگاه‌ها باشد اما موضوع شکل رفتار است. تغییر رفتار و موضع نسبت به فصل گذشته که تیم در لیگ دسته اول بود و اکنون. اتفاقی که قطعا با تلاش بازیکنان و تمامی اعضای تیم شکل گرفته است. در بخش دیگری از شروط خودشان گفتند ضمنآ قرارداد یک ساله تنظیم خواهدشد و فقط ۲۴ ساعت زمان دارید جواب این شرایط را رسما اعلام کنید! بنده هم وقتی این حرف‌های مدیر عامل را شنیدم جلسه را ترک کردم.

وی در پایان گفت: مسلما حرف زیاد است اما به وقتش حرف‌های کاملی در این باره خواهیم زد.

دیدگاه‌ها