کد خبر : 1946164 | 02 تیر 1402 ساعت 21:57 | 39.5K بازدید | 4 دیدگاه

بختیاری‌زاده: مدیر شرکت ملی خوزستان دخالت کند؛

خوزستانی‌ها استقلال را با این مربی دوست دارند

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است که کسی جز سیروس پورموسوی نباید روی نیمکت استقلال خوزستان در لیگ برتر پیش رو بنشیند.

خوزستانی‌ها استقلال را با این مربی دوست دارند

به گزارش "ورزش‌ سه"، سیاوش بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال خوزستان، طی مصاحبه‌ای به حواشی و اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه استقلال خوزستان و کنار رفتن سیروس پورموسوی واکنش نشان داده است. او معتقد است تنها راه موفقیت استقلال خوزستان و پیشرفت فوتبال خوزستان، بازگرداندن این مربی به نیمکت آبی‌پوشان است، که به تازگی با همین مربی توانستند جواز صعود در لیگ برتر را پس از چند سال سردرگمی از آن خودشان کنند.

*چند تجربه تلخ در فوتبال خوزستان!
شما با کسی صحبت می‌کنید که با شاهین و جنوب به باشگاه‌های آسیا رفت، اما سال بعد هر دو منحل شدند. ما سال‌های بعد فولاد خوزستان را داشتیم که قهرمان لیگ برتر شد، اما بعد به لیگ دسته اول سقوط کرد و با خرید امتیاز به مسابقات بازگشت. سال‌های بعد همین تجربه را با استقلال خوزستان داشتیم. قهرمان لیگ برتر شد و بعد سقوط کرد، اما حالا با تلاش سیروس پورموسوی، بازیکنان و تمام ارکان باشگاه استقلال خوزستان مجددا به لیگ برتر بازگشت.
این‌ها را گفتم که این را بگویم، وقتی اهالی فوتبال در خوزستان با هم یکدل می‌شوند، کارهای بزرگی انجام می‌شود، اما در سال‌های بعد ضعف شدید در مدیریت و باشگاه‌داری موقعیت فوتبال خوزستان حفظ نشده است.

*در صعود استقلال حمایت علی‌محمدی از همه چیز مهم‌تر  بود
امسال هم استقلال خوزستان به لیگ برتر آمده است، اما در زمانی که باید تیم آماده لیگ برتر بشود، شاهد تنش‌های عجیبی در باشگاه هستیم. باشگاه هم به ایشان فرصت چند روزه می‌دهد و پورموسوی را تحت فشار قرار داد. دود تمام این حواشی به چشم استقلال خوزستان می‌رود. در صعود استقلال خوزستان خیلی‌ها تلاش کردند، اما چیزی که از همه مهم‌تر بود، پشتیبانی و مدیریت گروه ملی صنعتی آقای مهندس علی‌محمدی بود، که مثل یک پدر مهربان با تمام مشغله‌هایی که در گروه ملی دارد، بالای سر تیم ماند. باشگاه را به وحدت رساند. تلاش کرد و تماشاگران دوباره با فوتبال در خوزستان آشتی کردند.

*مدیر شرکت گروه صنعتی این مشکل را حل کند
الان هم یک خواهش از مهندس علی‌محمدی دارم. تقاضا دارم همان‌طور که ایشان توانسته شرکت گروه ملی صنعتی خوزستان را به اهدافش برساند، با توجه به تنش‌های ایجاد شده در باشگاه استقلال خوزستان، با صبر و حوصله مثل همیشه به عرصه وارد شود و مشکلات را حل کند. این فصل صحبت من نیست؛ این خواهش همه اهالی طرفداران فوتبال خوزستان است و من به نمایندگی از تمامی تیم‌های استان خوزستان صحبت می‌کنم. مردم خوزستان فوتبال را حق خودشان می‌دانند و دوست دارند که استقلال خوزستان را با سیروس پورموسوی در لیگ حرفه‌ای سال بعد ببینند. دوست ندارند پورموسوی جدا بشود یا مدیریت به او ضرب‌الاجل بدهد. او با تمام کمبودها تیم را به لیگ برتر رساند.

1880612

*استقلال با پورموسوی کارش را در لیگ برتر شروع کند
150 میلیارد تومان برای حضور قدرتمندانه استقلال خوزستان در لیگ برتر سال آینده تخصیص داده شده است، اما وقتی می‌گویند می‌خواهیم 50-60 میلیارد تومان از این مبلغ را صرف احداث زمین شماره 2 بکنیم، فکر می‌کنم در این مقطع که استقلال خوزستان دو استادیوم قدیمی دارد و مسئولان تلاش کرده‌اند تا زمین تختی آماده شود و به عنوان زمین دوم استفاده شود، چه نیازی است که 50-60 میلیارد از 150 میلیارد را کسر کنند تا صرف احداث زمین شود. ضمن اینکه تمام این پول هم در مقایسه با بودجه‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسیار ناچیز است.
باز هم تقاضا می‌کنم که آقای علی‌محمدی نقش هیئت امنایی را ایفا کند که ما در خوزستان نداریم، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و آقای پورموسوی را پشت یک میز بنشانند و جلسه را به نتیجه خوبی برسانند و استقلال خوزستان با پورموسوی کارش را شروع کند. حداقل باید به سیروس پورموسوی یک نیم فصل فرصت داده شود. اگر نتیجه نگرفت، من خودم منتقد اول او خواهم بود.

*نباید این زمان طلایی را از دست بدهیم
این زمانی که ما در حال از دست دادن آن هستیم، یک زمان طلایی است. تیم باید وارد بازار شود و بازیکنانی را جذب کند که در حد نام فوتبال خوزستان باشند. هر وقت استقلال خوزستان قوی باشد، فولاد خوزستان هم قوی‌تر خواهد شد. اگر استقلال خوزستان را منسجم و بابرنامه ببندند، به سایر تیم‌های دیگر استان مثل نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان و... هم کمک خواهد شد.

دیدگاه‌ها