کد خبر : 1946092 | 02 تیر 1402 ساعت 14:42 | 58.8K بازدید | 12 دیدگاه

توخل با پارتی‌بازی هافبک گواردیولا را می‌خرد

کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی، در یک اتفاق غافلگیرکننده، هدف بایرن‌مونیخ در بازار نقل و انتقالات شد.

توخل با پارتی‌بازی هافبک گواردیولا را می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه بیلد، چاپ آلمان فاش کرد که بایرن رابطه بسیار خوبی با شرکت CAA دارد که مدیر برنامه‌های کالوین فیلیپس است. این هافبک ملی‌پوش تابستان گذشته در ازای 42 میلیون پوند از لیدز به منچسترسیتی ملحق شد اما بعد از یک فصل ناموفق، آینده مبهمی در سیتی دارد و ممکن است در نهایت از بایرن مونیخ سر دربیاورد.

اگرچه سیتی سه‌گانه را برد، فیلیپس تنها در دو بازی لیگ برتر در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت که هر دو بعد از قطعی شدن قهرمانی بود. حالا که سیتی به دنبال دکلان رایس است تا یک هافبک دیگر تیم ملی انگلیس را جذب کند، احتمال جدایی فیلیپس زیاد است.

به این ترتیب، توماس توخل، مربی بایرن، قصد دارد برای ترمیم خط میانی تیمش از کالوین فیلیپس استفاده کند اما اگر نتواند به این هدف خود برسد، آن وقت بایرن سراغ ابراهیم سانگاره از آیندهوون خواهد رفت.

فیلیپس این هفته در بازی با مقدونیه شمالی توانست اولین گل خود برای تیم ملی انگلیس را به ثمر برساند و قصد دارد فصل بعد دقایق بیش‌تری در زمین بازی کند تا جایگاهش در تیم ملی را حفظ کند.

گفته می‌شود وستهم از سیتی خواسته در ازای دکلان رایس، فیلیپس را به این تیم بدهد و ممکن است فیلیپس فصل بعد در لیگ برتر بماند و برای چکش‌های لندن بازی کند.

1890431

دیدگاه‌ها