کد خبر : 1946093 | 02 تیر 1402 ساعت 15:12 | 32.7K بازدید | 7 دیدگاه

مالک چلسی برای خودش دشمن جدید تراشید!

هواداران خشمگین استراسبورگ به مالک چلسی گفتند، کسی در این تیم از او استقبال نمی‌کند.

مالک چلسی برای خودش دشمن جدید تراشید!

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک چلسی، قصد دارد شبکه‌ای از باشگاه‌ها را بسازد و در اولین گام، بخش عمده سهام باشگاه استراسبورگ فرانسه را در ازای 65 میلیون پوند (حدود 76 میلیون یورو) خریده است.

بولی و شرکتش ابتدا چند باشگاه فرانسوی دیگر را بررسی کردند و سپس به این نتیجه رسیدند که استراسبورگ که فصل قبل در لیگ یک پانزدهم شد، بهترین گزینه ممکن است.

او و شرکایش قصد دارند همان کاری را انجام دهند که سیتی پیش‌تر کرده، یعنی مالکیت بر زنجیره‌ای از باشگاه‌های فوتبال. مالکان سیتی هم‌اکنون 13 باشگاه مختلف در سراسر دنیا را زیرمجموعه خود دارند.

اما گروهی از هواداران استراسبورگ خیلی واضح نشان دادند که دوست ندارند جزیی از شبکه مالک چلسی باشند. آن‌ها بنری را درست کردند که رویش نوشته بود: "کسی از بولی استقبال نمی‌کند" و آن را در تظاهرات‌ علیه مالک جدید به نمایش گذاشتند. هم‌چنین تصویر این بنر در شبکه‌های اجتماعی بین هواداران تیم دست به دست شد.

البته رییس باشگاه استراسبورگ هم‌چنان در سمت خود باقی می‌ماند و این باشگاه فرانسوی مستقل از چلسی فعالیت خواهد کرد، اما گروهی از هواداران دوآتشه تیم هم‌چنان نگران هستند.

استراسبورگ در شش سال گذشته فقط یک بار فصل را در نیمه بالایی جدول به پایان برده و اگر بولی همان‌طور که در چلسی پول خرج کرده، روی این باشگاه سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند فصل آینده به رده‌ای بسیار بهتر از پانزدهم دست پیدا کند.

1890433

دیدگاه‌ها