کد خبر : 1946097 | 02 تیر 1402 ساعت 15:34 | 34.9K بازدید | 9 دیدگاه

توصیه هم‌تیمی سابق به نیمار: برو لیگ برتر حال کن!

لوکاس مورا، هم‌بازی سابق نیمار در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل، به او پیشنهاد کرد برای ادامه بازی به لیگ برتر انگلیس برود.

توصیه هم‌تیمی سابق به نیمار: برو لیگ برتر حال کن!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا این تابستان و به دنبال پایان قراردادش، تاتنهام را ترک کرد. در حالی که آینده نیمار در پاریس مبهم است، از مورا درباره آینده ستاره برزیلی پرسیده شد.

مورا در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل هم‌بازی نیمار بوده و خودش بعد از ترک پاریس به تاتنهام در لیگ برتر پیوست و بنابراین بر اساس تجربه شخصی‌اش می‌تواند به ستاره برزیلی پیشنهاد مسیر تازه‌ای را بدهد.

گفته می‌شود نیمار این تابستان از پاریس جدا خواهد شد و به تیم دیگری ملحق می‌شود. البته اگر پاری‌سن‌ژرمن با لوییس انریکه به توافق برسد و او سرمربی جدید تیم شود، ممکن است شرایط کاملا فرق کند، چرا که انریکه در بارسلونا مربی نیمار بوده و رابطه خوبی با این بازیکن دارد. در این صورت، احتمال ماندن ستاره برزیلی در تیم بالا خواهد رفت.

به هر حال، مورا گفت اگر نیمار به این نتیجه برسد که از پی‌اس‌جی جدا شود، بهتر است به لیگ برتر برود: «همه چیز به او و این که چه می‌خواهد، بستگی دارد. به این بستگی دارد که در پاریس و در باشگاه چه احساسی دارد، این که از هم‌تیمی‌هایش راضی است، لیگ یک را دوست دارد...

اما اگر به ترک پی‌اس‌جی فکر می‌کند، و اگر در آن‌جا راضی نیست، به او توصیه می‌کنم برود و در لیگ برتر بازی کند که سطح بالاترین و مهیج‌ترین لیگ دنیاست.» قرارداد فعلی نیمار با پاریس تا 2025 اعتبار دارد.

1890440
1890439

دیدگاه‌ها