کد خبر : 1946125 | 02 تیر 1402 ساعت 18:03 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

نوراللهی مقابل باشگاه‌های الجزایر و مراکش

هافبک ایرانی پس از عقد قرارداد با الوحده مقابل تیم‌های مطرح عرب قرار می‌گیرد.

نوراللهی مقابل باشگاه‌های الجزایر و مراکش

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده امارات که قصد دارد در هفته جدید با احمد نوراللهی، هافبک ایرانی فصل گذشته شباب الاهلی، قرارداد امضاء کند، تمرینات پیش‌فصل خود را از روز شنبه، دهم تیرماه، در صربستان آغاز خواهد کرد که تمام بازیکنان جدید نیز در این اردو حضور پیدا می‌کنند.

الوحده امارات که تیم فصل جدید احمد نوراللهی خواهد بود، در اردوی حدودا دو هفته‌ای در صربستان دو مسابقه دوستانه هم برگزار می‌کند و پس از آن هم در یک تورنمنت با حضور کشورهای عربی شرکت می‌کند.

تیم فوتبال الوحده پس از این اردو در صربستان، باید خود را آماده حضور در رقابت‌های جام ملک سلمان در کشور عربستان با حضور کشورهای عربی کند و در مرحله گروهی این مسابقات باید به مصاف تیم‌های الکویت کویت (۶ مرداد)، شباب بلوزداد الجزایر (۹ مرداد) و الرجاء مراکش (۱۲ مرداد) برود که تمام این بازی‌ها در ورزشگاه امیر سلطان شهر ابها انجام می‌شود.

1890491

الوحده در فصل اخیر جایگاه سوم جدول لیگ برتر امارات را به خود اختصاص داد، اما حالا با استخدام پیتسو موسیمانه به‌عنوان سرمربی و جذب بازیکنان جدید و باکیفیت ازجمله نوراللهی و همچنین آماده‌سازی مناسب پیش‌فصل، قصد دارد با شرایط بهتری وارد بازی‌های رسمی شود.

دیدگاه‌ها