کد خبر : 1946130 | 02 تیر 1402 ساعت 19:20 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: رافا بنیتس سرمربی سلتاویگو شد

باشگاه سلتاویگو رسما اعلام کرد رافائل بنتیس را به عنوان سرمربی این تیم به خدمت گرفته است.

رسمی: رافا بنیتس سرمربی سلتاویگو شد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس، مربی کهنه‌کار اسپانیایی، راهی سلتاویگو شد تا روی نیمکت این تیم جانشین کارلوس کاروالیال شود.

در روزهای گذشته خبرهای منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی حاکی بود که بنیتس و آندونی ایرائولا نامزدهای اصلی پست سرمربی‌گری سلتاویگو هستند، اما با استخدام ایرائولا توسط بورنموث، بنیتس به گزینه اول سلتا تبدیل شد.

1890499

سلتاویگو در بیانیه‌ای که به مناسبت به خدمت گرفتن بنیتس منتشر کرده نوشت: "فصل آینده صدمین فصل تاسیس باشگاه سلتاویگو است. به همین دلیل ما فصلی تکرارنشدنی و خاطره‌انگیز را در پی داریم و مربی‌ای می‌خواهیم که از بهترین مربیان فوتبال اسپانیا باشد. باشگاه سلتاویگو اعلام می‌کند که با رافا بنتیس به توافق رسید و او رسما هدایت سلتا را در فصل ویژه پیش رو و دو فصل بعد از آن در اختیار خواهد داشت. بنیتس یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ کشور ماست و در لیگ‌های برتر اروپایی هدایت تیم‌هایی درجه یک مثل لیورپول، چلسی، رئال مادرید، اینتر، ناپولی، نیوکسل، والنسیا، اورتون، وایادولید، اوساسونا و تنریف را بر عهده داشته است".

1890500

بنیتس در دوران طولانی مربی‌گری‌اش سابقه درخشان و پرافتخاری داشته است. او در لیگ‌های اروپایی در مجموع 1099 مسابقه را به عنوان سرمربی پشت سر گذاشته و 549 بار با تیم‌هایش به پیروزی رسیده است. از جمله افتخارات او می‌توان به یک قهرمانی چمپیونزلیگ، دو قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد.

دیدگاه‌ها