کد خبر : 1946132 | 02 تیر 1402 ساعت 19:38 | 116.3K بازدید | 19 دیدگاه

تصاویر جدید از بازی ویژه برای کریستیانو

ستاره سیتی، بادیگارد حرفه‌ای کریس رونالدو (عکس)

در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.

ستاره سیتی، بادیگارد حرفه‌ای کریس رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال سه‌شنبه شب در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 در خانه ایسلند به مصاف تیم ملی این کشور رفت. این بازی برای کریستیانو رونالدو دیداری ویژه بود، چرا که دویستمین بازی ملی او به حساب می‌آمد.

دیدار با ایسلند برای رونالدو خاص‌تر هم شد چرا که او در آخرین دقیقه مسابقه تک‌گل پیروزی‌بخش تیم ملی پرتغال را به ثمر رساند. بعد از وارد شدن توپ رونالدو به دروازه ایسلند تیم داوری مدتی مشغول بررسی صحنه توسط VAR بود و در این مدت یک جیمی‌جامپ از فرصت استفاده کرد و وارد زمین شد.

1890502
1890503

تصاویری که به تازگی از حواشی ورود این جیمی‌جامپ به زمین مسابقه منتشر شده مورد توجه قرار گرفته است. درحالی‌که مشخص است این هوادار قصد دارد خودش را به سرعت به کریستیانو رونالدو برساند روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی که چند روز پیش قهرمان چمپیونزلیگ شده، به سراعت واکنش نشان می‌دهد و مثل یک بادیگارد حرفه‌ای این جیمی‌جامپ را کنترل می‌کند و نمی‌گذارد او به کریستیانو برسد.

1890504
1890505

مسئولان امنیتی ورزشگاه به سرعت خودشان را به صحنه می‌رسانند، اما آنها کار خاصی ندارند چرا که روبن دیاز این جیمی جامپ را کنترل کرده و نگه داشته است. رونالدو در این مدت با خیال آسوده برای به ثمر رساندن صد و بیست و سومین گل ملی خود با پیراهن پرتغال شادی می‌کند بدون اینکه نگران آسیب دیدن از جیمی جامپ ایسلندی باشد.

دیدگاه‌ها